Spermadokter Karbaat verwekte 49 kinderen met eigen zaad.

12-04-2019 20:25 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat bezielde die man?!?
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
jo12345 schreef:
12-04-2019 20:33
Dat krijg je er van als je iets uitbesteed, dat je heel goed zelf had kunnen doen.
Ga je lekker?
Alle reacties Link kopieren
En het was zo’n lelijke man. Daar zou ik echt nooit een kind van willen, brrr. Zou geestelijk ook wel niet in orde zijn. Zit je mooi opgescheept met die genen.
Alle reacties Link kopieren
Zolang vrouwen niet accepteren dat ze van hun eigen man geen kinderen kunnen krijgen, liggen dit soort zaken op de loer.
Alcohol lost je problemen niet op, maar dat doen melk en water ook niet.
Lopervanhiernaardaar schreef:
12-04-2019 21:22
Zolang vrouwen niet accepteren dat ze van hun eigen man geen kinderen kunnen krijgen, liggen dit soort zaken op de loer.
Oja, dus zolang jij niet je eigen prostaat kan genezen ligt die harde piemel van je uroloog in je aars ook op de loer.
Lopervanhiernaardaar schreef:
12-04-2019 21:22
Zolang vrouwen niet accepteren dat ze van hun eigen man geen kinderen kunnen krijgen, liggen dit soort zaken op de loer.
Dat accepteren ze juist wel, daarom zoeken ze een alternatief. :lightbulb:
Alle reacties Link kopieren
Die piemel zie je aankomen, van zaad kun je de afkomst niet zien.
Alcohol lost je problemen niet op, maar dat doen melk en water ook niet.
Lopervanhiernaardaar schreef:
12-04-2019 21:51
Die piemel zie je aankomen, van zaad kun je de afkomst niet zien.
Als jij gebukt over de onderzoeksbank staat weet je het pas zodra je het voelt.
SweetFirefly schreef:
12-04-2019 20:37
Hij verschuilde zich misschien achter het excuus 'ik wilde mensen helpen' en heeft de gevolgen totaal fout ingeschat. Of misschien waren er te weinig donoren die anoniem wilden blijven? Of hij was wetens en willens bezig en heeft er goed aan verdiend. Of hij had een soort van grootheidswaanzin en wilde bekend staan als een arts waar het slagingspercentage hoog was.

De man is overleden, het blijft gissen. Zeer helaas voor al die kinderen.

Edit: dit artikel geeft enig inzicht in de man.
https://www.ad.nl/binnenland/spermadokt ... ~aec3bbe8/




Wat een griezel (6) (6) (6)
Lopervanhiernaardaar schreef:
12-04-2019 21:51
Die piemel zie je aankomen, van zaad kun je de afkomst niet zien.

Ja, dat is het punt. Dit is dus juist niet de biologische weg, dit is een zieke grap van iemand die z'n ego wil voeden.
Lady*Voldemort schreef:
12-04-2019 20:38
Ze zullen zijn EQ hebben geërfd.


Hij is als boerenzoon toch arts geworden, dan heb je geen laag IQ en ben je ook nog boerenslim.
merle78 schreef:
12-04-2019 22:07
Hij is als boerenzoon toch arts geworden, dan heb je geen laag IQ en ben je ook nog boerenslim.
Er staat ook EQ.
Alle reacties Link kopieren
Hij voorzag in een behoefte! :peep:
.
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
12-04-2019 20:34
Fijn dat ze duidelijkheid hebben.
Ik snap dan weer niet dat ze de weduwe gaan aanklagen voor een schadevergoeding.
Dit.
Er is een naam voor dit. Komt vaker voor in de BDSM wereld. Breeding.
Mannen die erop kicken om veel vrouwen zwanger te maken maar niks met de opvoeding te maken willen hebben.
Joanjett schreef:
13-04-2019 10:35
Er is een naam voor dit. Komt vaker voor in de BDSM wereld. Breeding.
Mannen die erop kicken om veel vrouwen zwanger te maken maar niks met de opvoeding te maken willen hebben.
Heeft niets met bdsm te maken, is gewoon een psychiatrische stoornis.
2019 schreef:
12-04-2019 20:39
En een heleboel neefjes en nichtjes.
Kans is dan weer groot dat de nazaten(hahaha) in de toekomst met elkaar gaan kinderen krijgen zonder dat zij zich ervan bewust zijn dat ze familie zijn. :whistle:
Alle reacties Link kopieren
2Italy2 schreef:
13-04-2019 11:54
Kans is dan weer groot dat de nazaten(hahaha) in de toekomst met elkaar gaan kinderen krijgen zonder dat zij zich ervan bewust zijn dat ze familie zijn. :whistle:
Daar heb je DNA testen voor... je weet zelf immers waar je vandaan komt ondertussen
Met een dna-test naar de kroeg. Top idee.
Moire schreef:
13-04-2019 11:50
Heeft niets met bdsm te maken, is gewoon een psychiatrische stoornis.
Hoezo? Hij kan toch het zelfde gevoel hebben...een fetish voor het bezwangeren van vrouwen? Hij was nl helemaal niet psychisch gestoord. Hij zal heus niet vanuit de BDSM wereld gedacht hebben. Maar het bestaat echt. Mannen die daarop kicken.
Moire schreef:
13-04-2019 11:50
Heeft niets met bdsm te maken, is gewoon een psychiatrische stoornis.
En vertel mij eens tot welke stoornis dit dan wel behoort?
Joanjett schreef:
13-04-2019 14:27
En vertel mij eens tot welke stoornis dit dan wel behoort?
Je onaantastbaar voelen en denken dat iedereen jouw genen wil neigt wel aardig wat naar narcisme.

Daarbij gaat bdsm op basis van wederkerigheid en consent en daar is natuurlijk geen sprake van als jij stiekem, zonder toestemming je zaad doorgeeft.
Ik zei ook, niet perse uit het oogpunt van BDSM. Je kan wel zeggen narcisme maar dat is ook maar gegok van jouw kant.

Ik ken de wereld van BDSM heel goed en weet dat dat soort mannen rondlopen die aan breeding doen. Ook zijn het soms mannen die verder niks met BDSM hebben maar dit een kick vinden. Ze zoeken gewoon de mogelijkheid.
En voila, deze man had alle mogelijkheid.
anoniem_64989bb158d94 wijzigde dit bericht op 14-04-2019 00:33
6.28% gewijzigd
Maar ook ik doe maar een gooi net als jij Moiren. Je doet alsof jij de wijsheid in pacht hebt.
Moire schreef:
13-04-2019 15:55
Je onaantastbaar voelen en denken dat iedereen jouw genen wil neigt wel aardig wat naar narcisme.

Daarbij gaat bdsm op basis van wederkerigheid en consent en daar is natuurlijk geen sprake van als jij stiekem, zonder toestemming je zaad doorgeeft.
Wie zegt dat hij dacht dat iedereen zijn genen wilde?
Joanjett schreef:
14-04-2019 00:26
Maar ook ik doe maar een gooi net als jij Moiren. Je doet alsof jij de wijsheid in pacht hebt.
Ik vind iemand die zijn beroepsethiek zo makkelijk aan de kant zet, mensen zo tot op het bot bedriegt en stiekem zo veel kinderen verwekt inderdaad intens ziek in zijn hoofd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven