Waarom is dit gebeurd met Tommy?

09-06-2020 23:22 444 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp hier helemaal niks van, waarom is dit gebeurd met Tommy?
Die arme hond heeft een trauma voor het leven en zijn baasjes ook, dit moet echt zwaar bestraft worden! Hoe is het mogelijk?

Teken hier de petitie! Al meer als 41.000 handtekeningen. https://www.petities.com/ontslag_politi ... e=fb_share

Filmpje bekijken op eigen risico, het filmpje speelt pas af zodra je hierop klikt, je zal eerst informatie lezen over wat er gebeurd is. Ik hoop dat iedereen die dit leest de petitie tekent, dit mag echt niet meer gebeuren!

Aanvullende informatie https://www.ad.nl/binnenland/br-hond-to ... google.nl/
knopper wijzigde dit bericht op 14-06-2020 20:31
28.99% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Stond dit er al in als update? Want de stichting sophia is er ook mee bezig. En hier staan de vragen die Frank wassenberg gesteld heeft:
https://www.partijvoordedieren.nl/vrage ... n-een-hond
iones schreef:
30-07-2020 22:02
Stond dit er al in als update? Want de stichting sophia is er ook mee bezig. En hier staan de vragen die Frank wassenberg gesteld heeft:
https://www.partijvoordedieren.nl/vrage ... n-een-hond
Goede zaak! Triest dat dit eerst in de doofpot leek te gaan.
iones schreef:
30-07-2020 22:02
Stond dit er al in als update? Want de stichting sophia is er ook mee bezig. En hier staan de vragen die Frank wassenberg gesteld heeft:
https://www.partijvoordedieren.nl/vrage ... n-een-hond
Antwoord op vraag 11. :sick:
raag 11

Deelt u de mening dat het in dit licht zeer zorgwekkend is als agenten van dit team van zware mishandeling van een dier worden verdacht?

Antwoord op vraag 11

Politieambtenaren die deel uitmaken van het arrestatieteam van de DSI werken in een hoog gevaarspectrum. Zij zijn daarom speciaal geselecteerd, opgeleid en getraind om in (potentiele) gevaarsituaties te opereren. Ik wijs erop dat er op dit moment geen agenten verdacht zijn van strafbare feiten. Zoals hierboven aan gegeven is het interne feitenonderzoek naar het incident nog niet afgerond. Het is daarom nog te vroeg om conclusies te trekken.

Werken daar toetjes ofzo? Een hond vastgebonden aan een boom die je kwispelend benaderd. Ja, doodangsten hebben ze uitgestaan. :frusty:
En het antwoord van vraag 18 geeft ook wel het echte antwoord neer voor gedeelde antwoord op vraag 3,4 en 5.
Sophiever schreef:
30-07-2020 22:17
Antwoord op vraag 11. :sick:
raag 11

Deelt u de mening dat het in dit licht zeer zorgwekkend is als agenten van dit team van zware mishandeling van een dier worden verdacht?

Antwoord op vraag 11

Politieambtenaren die deel uitmaken van het arrestatieteam van de DSI werken in een hoog gevaarspectrum. Zij zijn daarom speciaal geselecteerd, opgeleid en getraind om in (potentiele) gevaarsituaties te opereren. Ik wijs erop dat er op dit moment geen agenten verdacht zijn van strafbare feiten. Zoals hierboven aan gegeven is het interne feitenonderzoek naar het incident nog niet afgerond. Het is daarom nog te vroeg om conclusies te trekken.

Werken daar toetjes ofzo? Een hond vastgebonden aan een boom die je kwispelend benaderd. Ja, doodangsten hebben ze uitgestaan. :frusty:
Echt he!

Serieus? De video zegt niet genoeg? Geen strafbare feiten gepleegd? Ze hadden een doorgedraaide junk nog niet zo behandeld. Echt walgelijk om te lezen!
Someonenew schreef:
30-07-2020 22:38
Echt he!

Serieus? De video zegt niet genoeg? Geen strafbare feiten gepleegd? Ze hadden een doorgedraaide junk nog niet zo behandeld. Echt walgelijk om te lezen!
Waanzin inderdaad. Dit soort zaken mogen van mij breeduit in de media zodat voor iedereen duidelijk wordt wat er is gebeurd.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
30-07-2020 22:17
Antwoord op vraag 11. :sick:
raag 11

Deelt u de mening dat het in dit licht zeer zorgwekkend is als agenten van dit team van zware mishandeling van een dier worden verdacht?

Antwoord op vraag 11

Politieambtenaren die deel uitmaken van het arrestatieteam van de DSI werken in een hoog gevaarspectrum. Zij zijn daarom speciaal geselecteerd, opgeleid en getraind om in (potentiele) gevaarsituaties te opereren. Ik wijs erop dat er op dit moment geen agenten verdacht zijn van strafbare feiten. Zoals hierboven aan gegeven is het interne feitenonderzoek naar het incident nog niet afgerond. Het is daarom nog te vroeg om conclusies te trekken.

Werken daar toetjes ofzo? Een hond vastgebonden aan een boom die je kwispelend benaderd. Ja, doodangsten hebben ze uitgestaan. :frusty:
Ah joh. Ik had een paar weken terug nog een agent die doodsangsten uit stond door mijn hond die braaf naast mij zat en nog aan de lijn zat ook.

Als dat goed opgeleid is. Tja. Ik vertrouw mijn leven het niet toe in ieder geval, dat weet ik wel.

Treurig dat dit weer zo moet en dat er niet gewoon direct toegegeven kan worden dat er een (grove) fout gemaakt is. Een poging tot goedpraten heeft kennelijk weer de voorkeur. Morgen lezen we weer in het nieuws dat mensen te weinig respect hebben voor de politie. Hoe dat komt is natuurlijk een raadsel.
Someonenew schreef:
30-07-2020 22:38
Echt he!

Serieus? De video zegt niet genoeg? Geen strafbare feiten gepleegd? Ze hadden een doorgedraaide junk nog niet zo behandeld. Echt walgelijk om te lezen!
Los van dit geeft dit ook een signaal uit naar terroristen he? Als zij een vorm van vooronderzoek doen om een aanslag te plegen en ze onderzoeken het team van politie dat dit de kop in hoort te drukken en lezen dat ze een vrolijk gemutste hond aan een boom al eng vinden pissen ze in hun broek van het lachen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vrees de uitkomst van het onderzoek. Het zijn gewoon zulke klootzakken. Ze willen het alsnog graag laten verdwijnen, de hele zaak.
Sjulia schreef:
30-07-2020 23:30
Ik vrees de uitkomst van het onderzoek. Het zijn gewoon zulke klootzakken. Ze willen het alsnog graag laten verdwijnen, de hele zaak.
Daar is geen twijfel over mogelijk.
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk krijg je geen antwoorden waar je iets mee kan. Dit is een een-tweetje voor juristen. Als je als eindverantwoordelijke gaat zeggen: “Ja wat afschuwelijk voor Tommy” of “Wij betreuren...” dan valt er niets meer te kluiven voor juristen.

Enige verweer hiertegen is het levend houden van de gebeurtenissen in sociale media en gedoseerd mainstream media opzoeken. En af en toe een pressiegroep toevoegen. En veel bombarie maken als het ‘onderzoek’ niets oplevert en je naar de nationale ombudsman stapt.

Dat is het enige waar ze zich nu op richten: damage controle. Hopen dat met de rit uitzitten alles weer snel zal overwaaien.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Sjulia schreef:
30-07-2020 23:30
Ik vrees de uitkomst van het onderzoek. Het zijn gewoon zulke klootzakken. Ze willen het alsnog graag laten verdwijnen, de hele zaak.
Dat zeker ja!
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-08-2020 20:27
Reden: ongepast/schelden
96.52% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
31-07-2020 03:40
Natuurlijk krijg je geen antwoorden waar je iets mee kan. Dit is een een-tweetje voor juristen. Als je als eindverantwoordelijke gaat zeggen: “Ja wat afschuwelijk voor Tommy” of “Wij betreuren...” dan valt er niets meer te kluiven voor juristen.

Enige verweer hiertegen is het levend houden van de gebeurtenissen in sociale media en gedoseerd mainstream media opzoeken. En af en toe een pressiegroep toevoegen. En veel bombarie maken als het ‘onderzoek’ niets oplevert en je naar de nationale ombudsman stapt.

Dat is het enige waar ze zich nu op richten: damage controle. Hopen dat met de rit uitzitten alles weer snel zal overwaaien.
Ik denk dat je gelijk hebt.
Alle reacties Link kopieren
Ik vrees het ook. Echt belachelijk!
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-08-2020 10:02
Reden: Oproepen tot geweld
98.90% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Update vanuit de baasjes

‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️
‼️ONDERZOEK POLITIE BIJNA AFGEROND‼️
‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️

Vanmorgen kregen we een telefoontje dat het onderzoek bijna klaar is. Wij zijn zo benieuwd en zitten klaar voor alle antwoorden 🤔 weer een stapje verder 💪🏻

GEEN WOORDEN MAAR DADEN ‼️

WIJ GEVEN NOOIT OP 👊

DOCUMENTAIRE ✅
https://youtu.be/1newV2jKW5w

Wil je op de hoogte blijven van alle ontwikkelingen rondom Tommy, subscribe je dan op het You Tube kanaal: humannaturefilms.com

WEBSHOP OPBRENGST NAAR GOEDE DOELEN✅
https://justicefortommy.nl/

PETITIE BIJNA 60.000 ✅
https://www.petities.com/ontslag_politi ... e=whatsapp

DONEERACTIE VOOR TOMMY ✅
https://www.doneeractie.nl/justice-for-tommy/-44146


Ik ben toch wel heel benieuwd wat er uit het onderzoek gaat komen. Ik weet wel dat deze baasjes het er niet zomaar bij laten zitten en zullen vechten tot er gerechtigheid komt.
Alle reacties Link kopieren
MrsEklund schreef:
31-07-2020 13:10
Zou ik ook het liefst zien gebeuren.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-08-2020 10:01
Reden: Quote verwijderd
33.13% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Straks doen ze er nóg geen zak mee.
Volgens mij hoeft zo´n onderzoek helemaal niet zo lang te duren. Gewoon een kwestie van filmpje kijken en conclusie trekken. Het is niet zo dat de hond stiekem dingen naar de politiemannen heeft geroepen en zij zich daardoor bedreigd voelde.
iones schreef:
01-08-2020 19:22
Straks doen ze er nóg geen zak mee.
Doen ze ook niet. Ze komen nu met een heel langdurend `onderzoek` omdat ze geschrokken zijn dat er filmmateriaal is van het baasje en deze baasjes het online hebben gedropt.
Ik lees hier nu over Tommy. Verschrikkelijk, het heeft mijn hart gebroken, hoe kunnen mensen (agenten ook nog) zoiets doen? Dan ben je toch volkomen geschift in je hoofd, dat ben je toch een vreselijke psychopaat?
Ik ben blij dat Tommy het overleefd heeft en dat hij de rest van zijn leven alle liefde van de wereld zal krijgen.

Dat moest me even van het hart.
Alle reacties Link kopieren
https://www.gelderlander.nl/duiven/expe ... cebook.com
Dat beeld van de mishandelde Tommy blijft voor eeuwig op mijn netvlies branden. Zo droevig maakt het me dat de hond zo zwaar heeft moeten lijden. Ik hoop dat betreffende agenten ontslagen worden en daarnaast een forse extra straf krijgen. Maar dat zal wel niet. Het betreft een dier.
Wat een tuig, gruwelijk!
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-08-2020 10:00
Reden: Oproepen tot geweld
96.51% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven