28j op zoek naar vriendinnen omg Utrecht/ngein/ijstein/amers

20-09-2017 00:54 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een tijd ben ik terug verhuisd naar Utrecht en merk ik dat mijn vriendinnen (+/-28 jaar) in een andere fase zitten dan ik. Geweldige vriendinnen maar niet altijd makkelijk om mee af te spreken i.v.m. kinderen, wisseldiensten etc.
Ik zou graag mensen willen leren kennen die het leuk vinden om een drankje te gaan doen, uit eten te gaan of soms gewoon simpel thuis willen eten met een lekker wijntje erbij. Ik vind het leuk om te koken, series te kijken en gezellig te ouwehoeren.
Over het algemeen ben ik behoorlijk actief (fitness 5-6 dgn per week) maar het interesseert me geen reet als je niet vooruit te branden bent en niets met sporten hebt. Ik vind het wel leuk om rond te wandelen door de stad en het bos maar dat zijn geen mudmaster praktijken.
Ook speel ik graag spelletjes. Hotel, Monopoly of op mn nintendo64 Mario Kart.

Mocht je het leuk vinden om eens af te spreken, dan hoor ik graag van je.
Alle reacties Link kopieren
Pb gestuurd!
hallo Cherrryj,

Het is al een tijd terug dat je dit berichtje hebt geplaatst, maar toch stuur ik je een berichtje om dat mij je berichtje aansprak. Ik ben Marjolein en woon samen met mijn vriend en hond in Maarssen. Hobby's zijn van mij wandelen, fotograferen, koken en bakken, terrasje, en de sauna. Als dit je ook aanspreekt hoor ik graag van je.

Groet, Marjolein
Alle reacties Link kopieren
De laatste tijd lukt afspreken met de groep telkens niet. Cherrry is eruit gestapt en ik nu ook. Dus voor wie nog interesse heeft, is het handiger zelf een nieuwe oproep te doen.
Er staan twee pinguïns op een ijsschots. Zegt de één tegen de ander: 'mag ik je er af duwen?' Zegt de ander: ‘nee’.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven