Emmeloord

20-11-2010 13:16 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik woon sinds (bijna) 2 jaar in Emmeloord met mijn vriend en onze hond.

Al mijn vrienden wonen richting Groningen, dus dat mis ik wel.

Ik heb gezien dat er vorig jaar ook al iemand was die graag in contact wilde komen met mensen in Emmeloord, alleen weet ik niet hoe ik met die mensen in contact kom.

Het lijkt me gezellig om eens een bakje koffie te drinken of, als er mensen zijn met honden, een stukje te wandelen.
heey, het kan handig zijn om leeftijd, hobbies e.d. een beetje erbij te zetten.
Oh ja, dankje

Ik ben 27 jaar.

Ik hou van sporten, wandelen met de hond, spelletjes doen en lachen.
Heej!

Ik kom ook uit Emmeloord, EN heb een hond ;) (samen met mn vriend dan).

Dus... leuk om misschien eens te contacten?

Ik ben zelf 23, ben aan het afstuderen op een basisschool en geef danslessen. Hobbies: uitgaan, fimpje pakken en lekker shoppen.

Ben benieuwd!
Hoi Missy_Nova.

Gezellig. Wat voor hond heb je?

En studeer je af van de PABO?

Zullen we een keer met de honden gaan wandelen?
Hoi!

Beetje late reactie, was even niet aanwezig op 't forum deze week.

Ik heb een golden retriever, superlief beest!

En ja, op de pabo ja:)

Vertel eens wat over jezelf... Wat voor werk/opleiding doe je? Wat voor sport, en wat voor hond hebben jullie (wolfshond toevallig? ;))?

Waarom ben je verhuisd naar Emmeloord? Vanwege je vriend? Studeerde je in Groningen of heb je daar altijd gewoond?
Nou daar komt mijn lap tekst: hahaha

Ik heb voorheen altijd in de buurt van Groningen gewoond. Maar inderdaad ben ik bij mijn vriend ingetrokken en die woonde al in Emmeloord.

In Groningen heb ik twee studies afgerond. In 2005 de ALO en toen heb ik een jaar gewerkt. Vervolgens de tweejarige PABO-opleiding gedaan. Dat schooljaar jaar daarna heb ik in Hoevelaken groep 1-2 gehad. (Toen woonde ik even heel kort in Amersfoort.)

Alleen omdat ik in Emmeloord ging wonen was dat ver rijden. Dus heb ik wel het schooljaar daar afgemaakt. Ook wilde ik bij defensie sportinstructeur worden.

Dus heb ik ontslag genomen en ben 3 maanden bij de buitenschoolse opvang gaan werken. Toen vanaf eind november 2009 gestart aan de KMS (Koninklijke Militaire School). Alleen wegens persoonlijke zaken ben ik daarmee gestopt per 1 oktober. Dus nu werk ik weer bij de buitenschoolse opvang.

Dan nu over ons hondje. Hahahah.

Wij hebben nu een kruising jack/russel labrador. In januari wordt ze 4. Met haar ga ik vaak hardlopen.

Af en toe ga ik naar de sportschool.

En de Wolfhond komt binnenkort. Rond Sinterklaas worden de pups geboren en als daar een reu bij zit dan hebben we eind januari een pup in huis erbij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven