Fotograferen in buurt van Deventer

10-06-2009 19:26 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds kort een spiegelreflexcamera en het lijkt me leuk om met iemand die ook een camera heeft erop uit te trekken om foto's te maken.

Dit omdat het met z'n tweeën gezelliger is en het ook leuk is van elkaar foto's te zien en van elkaar te leren.

Lijkt je dit ook leuk, reageer dan!
O ja, vergat te vermelden: ben 31 en woon in Deventer.
Hoi Ien1977!

Ik ben 22 en woon ook in Deventer. Nadat ik zocht op 'fotograferen Deventer' kwam ik je advertentie tegen. Lijkt me leuk om elkaar eens te ontmoeten. Hoe zullen we in contact komen?

Groetjes, Ineke
Ook ik ben sinds kort druk aan het fotograferen en woon in Deventer..het lijkt me leuk om met jullie in contact te komen...
Een keer met z'n drieën afspreken?
Hoi len1977,

Ik ben sinds kort ook bezig met fotograferen en het lijkt me hartstikke leuk om samen op pad te gaan. Ik weet niet hoe ik via deze site met je in contact kan komen, maar anders kun je mij eventueel mailen op {email}

groetjes!
anoniem_90253 wijzigde dit bericht op 13-08-2009 09:16
Reden: emailadres verwijderd
% gewijzigd
Ik heb jullie een berichtje per mail gestuurd...
Hallo, Ik ben ook gek van fotograferen en woon ook in Deventer! Sinds een maand heb ik (weer) een nieuwe camera. Het lijkt mij erg leuk om samen op pad te gaan. Ik ben trouwens 30.

groeten,

eline
Hoi Eline,

Leuk! Als je me een e-mail stuurt op inekeineke@telfort.nl zal ik je terug mailen.

groetjes Ineke

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven