Hartsvriendin gezocht

22-11-2009 11:43 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal,

IK ben 26 jaar, spontaan en impulsief.

Ik ben gek op lekker eten, filmpje/terrasje pakken en gewoon lekker kletsen. Ik werk full-time als assistent manager in een winkel en woon al 5 jaar samen met m'n vriend en 2 konijntjes.

Het enige wat ik nu nog mis is iemand waar ik vrouwen dingen mee kan delen. Gewoon lekker kletsen over vanalles en niks.

Groetjes
hartsvriendinnen word je niet 1 2 3, ik zou er 'vriendinnen gezocht' van maken. En je woonomgeving erbij zetten. Succes!
hee TM, als ik haar oproepje goed doorlees lijkt het erop dat ze maar naar 1 vriendin op zoek is en niet naar meerdere...
Weet ik TM, maar zal toch ergens moeten beginnnen.

En hmmm slaat de spijker op de kop, ik ben niet op zoek naar een vriendinnen groep maar naar 1 persoon waar ik een klik mee heb en ik geef hier heel duidelijk mee aan wat ik wil/zoek zodat mensen die reageren ook weten waar ze aan toe zijn.
nou was dat van die woonomgeving wel een hele goeie van TM
O ja, dat is idd wel wat makkelijker,

Omgeving Eindhoven
oke ik snappem. Mij schrikt de term'hartsvriendin' af, alsof je gaat daten met iemand die op zoek is naar n huwelijkspartner ofzo.

Hoop dat je n gelijkgestemde tegenkomt!
Araonna,

Je berichtje spreekt me wel aan. Kan genoeg over mezelf vertellen maar ben gesteld op mijn privacy hier op Viva dus als je wilt: kate.1980@live.nl

Hopelijk tot horens!

Kate.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven