Leuke dingen doen, Haarlem
maandag 16 juli 2012 om 21:24
Hee
Sinds enkele weken ben ik verhuisd, van Groningen naar Haarlem.
Aangezien het zo'n eind weg is kan ik niet meer geregeld met mijn vriendinnen daar afspreken, en ik mis de gezelligheid.
Daarom lijkt het me leuk ook wat nieuwe contacten op te doen in Haarlem!
Ik ben 23 jaar en woon samen met mijn vriend (26) vlakbij het centrum.
Enkele interesses: bioscoop, winkelen, lekker tafelen, zelf in de keuken staan om te bakken, spelletjes, stedentripjes, reizen, dieren.
Voor iedereen die dit leest en het ook leuk lijkt kennis te maken: laat een berichtje achter! Leeftijd maakt me niet zoveel uit.
En vriend kent ook niet zoveel mensen hier, dus stelletjes zijn ook van harte welkom!
Sinds enkele weken ben ik verhuisd, van Groningen naar Haarlem.
Aangezien het zo'n eind weg is kan ik niet meer geregeld met mijn vriendinnen daar afspreken, en ik mis de gezelligheid.
Daarom lijkt het me leuk ook wat nieuwe contacten op te doen in Haarlem!
Ik ben 23 jaar en woon samen met mijn vriend (26) vlakbij het centrum.
Enkele interesses: bioscoop, winkelen, lekker tafelen, zelf in de keuken staan om te bakken, spelletjes, stedentripjes, reizen, dieren.
Voor iedereen die dit leest en het ook leuk lijkt kennis te maken: laat een berichtje achter! Leeftijd maakt me niet zoveel uit.
En vriend kent ook niet zoveel mensen hier, dus stelletjes zijn ook van harte welkom!
maandag 16 juli 2012 om 21:51
Wat leuk, zo´n snelle reactie!
Mijn anonieme mail is anaiisviva@gmail.com
Lijkt me leuk daar verder van je te horen!
Mijn anonieme mail is anaiisviva@gmail.com
Lijkt me leuk daar verder van je te horen!
zondag 29 juli 2012 om 15:12
Ook mij lijkt het leuk mijn vriendenkring iets uit te breiden.
Hiervoor heb ik een tijd in Wormerveer gewoond en zijn vriendinnen ook naar andere plaatsen verhuisd, waardoor we elkaar weinig zien.
Ik ben 24 en woon nu samen met mijn vriend in Nieuw Vennep en vind het leuk vaker zonder hem of onze gezamelijke vrienden iets te doen.
Zelf ben ik eigenlijk ook overal wel voor in, dus je mag mij ook een mailtje sturen!
beppie_007@hotmail.com
Hiervoor heb ik een tijd in Wormerveer gewoond en zijn vriendinnen ook naar andere plaatsen verhuisd, waardoor we elkaar weinig zien.
Ik ben 24 en woon nu samen met mijn vriend in Nieuw Vennep en vind het leuk vaker zonder hem of onze gezamelijke vrienden iets te doen.
Zelf ben ik eigenlijk ook overal wel voor in, dus je mag mij ook een mailtje sturen!
beppie_007@hotmail.com