Leuke echte vriendinnen Amsterdam (25-35)

19-02-2009 12:55 1 bericht
Alle reacties Link kopieren
Ondanks dat er al diverse topics zijn toch een nieuw oproepje, dit omdat anderen niet aansluiten bij wat ik zoek of dat ze al lang bestaan en volgens mij al gevormd zijn.

Waarom dit oproepje, ik mis het spontane contact met vriendinnen. Veel is altijd erg gepland, lang van te voren, met het ouder worden veranderen ook interesses etc etc. Ik zoek een paar leuke spontane vrolijke meiden die enigzins dezelfde interesses hebben. Zoals gezellige avonden in de kroeg doorbrengen, soms een keer naar een goed feest, met lekker weer op het terras/vondepark of op een bootje genieten van leuke gesprekken, heel veel lol onder het genot van een wijntje of biertje. Samen lekker eten, soms ook is wat cultureels doen, vooral dat je elkaar spontaan kan opbellen en wat kan gaan doen, of gewoon alleen een goed gesprek. Ik ben een redelijke bougondier en waardeer dit ook zeer in anderen. Alleen maar thee drinken en filmpjes kijken zijn niet mijn meest favoriete bezigheden, al kan dit op zijn tijd best is prima zijn.

Wat ik niet wil is met een hele grote groep zo eens in de 6 weken afspreken, dan best een gezellige tijd hebben en vervolgens weer de volgende date voor over 6 weken plannen.

Mailen blijft toch altijd vaag dus ben er wel voor om gewoon zsm een datum te prikken. Ik hoop dat er een paar geinterreseerden te vinden zijn! Zo ja mail dan naar ladyamsterdam@live.nl

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven