Leuke (stap)vriendinnen gezocht Amsterdam
woensdag 10 december 2008 om 15:16
Ik ben een 26 jarige meid die sinds een paar jaar in Amsterdam woont en op zoek is naar gezellige vriendinnen om leuke dingen mee te doen zoals borrelen, shoppen, lekker eten etc. Al mijn vrienden zijn zich al aan het settelen, het lijkt wel of ik de enige ben die nog in is voor leuke dingen! Daarom lijkt het me leuk om mijn vriendengroep nog een beetje uit te breiden. Lijkt het je leuk om iets af te spreken, laat dan iets van je horen!
donderdag 16 april 2009 om 12:33
Hallo allemaal,
Leuk al die meiden die nieuwe mensen willen leren kennen. Ik zelf woon in Haarlem, maar werk in Amsterdam en zou graag nieuwe mensen leren kennen, om bijvoorbeeld in de zomer een leuk terassje mee te pakken of een keer naar het strand mee te gaan. Ben zelf 27 jaar en hou van shoppen, lezen en dansen.
Leuk al die meiden die nieuwe mensen willen leren kennen. Ik zelf woon in Haarlem, maar werk in Amsterdam en zou graag nieuwe mensen leren kennen, om bijvoorbeeld in de zomer een leuk terassje mee te pakken of een keer naar het strand mee te gaan. Ben zelf 27 jaar en hou van shoppen, lezen en dansen.
donderdag 16 april 2009 om 16:06
Hoi,
Op dinsdag 21 aptil staat een nieuwe date gepland, je kan je daarvoor ook aanmelden via:
http://amsterdamladyleague.hyves.nl/
Moet je je eerst even aanmelden voor de hyves
Misschien tot dan?
Groetjes
Op dinsdag 21 aptil staat een nieuwe date gepland, je kan je daarvoor ook aanmelden via:
http://amsterdamladyleague.hyves.nl/
Moet je je eerst even aanmelden voor de hyves
Misschien tot dan?
Groetjes
vrijdag 17 april 2009 om 14:37
Hi! Heb net ook aangemeld via de Hyves site; lijkt me leuk binnenkort wat af te spreken! Ben 29 jaar, single en woon in Amsterdam. Vind het leuk nieuwe mensen te leren kennen, een aantal van mijn vriendinnen zijn gesetteld en vooral met dit mooie weer wil ik er op uit om leuke dingen te doen!
Groetjes
Groetjes
zondag 19 april 2009 om 22:14
woensdag 10 juni 2009 om 19:49
Heey! Zijn we nog actief??
Ik ben 25 en woon sinds 2 jaar in Amsterdam West. Heb leuke vriendinnen, maar de helft woont nog aan de andere kant v/h land en de vriendinnen in Amsterdam zijn op enkele na niet meer in voor het spontane afspreken.
Misschien komt het je bekend voor..?? Ik heb niet meer zo'n behoefte om uit te gaan nu ik een vriend heb.. Ik heb ook sinds een paar maanden een vriend, maar ik doe heel graag dingen zonder hem. Stappen, dagje strand, shoppen, kookavondjes, biosje, festivals... Noem maar op
Hoe gaat dit in zijn werk??
Groetjes Laura
Ik ben 25 en woon sinds 2 jaar in Amsterdam West. Heb leuke vriendinnen, maar de helft woont nog aan de andere kant v/h land en de vriendinnen in Amsterdam zijn op enkele na niet meer in voor het spontane afspreken.
Misschien komt het je bekend voor..?? Ik heb niet meer zo'n behoefte om uit te gaan nu ik een vriend heb.. Ik heb ook sinds een paar maanden een vriend, maar ik doe heel graag dingen zonder hem. Stappen, dagje strand, shoppen, kookavondjes, biosje, festivals... Noem maar op
Hoe gaat dit in zijn werk??
Groetjes Laura