Leuke vriendin omg 020 met kinderen leuk !
dinsdag 23 juni 2009 om 11:13
Ik ben patricia, 34 jaar en woon in amsterdam zo. Ik heb een zoontje van 3 jaar . Ik zoek leuke vriendinnen om gezellige dingen mee te onderenemen, het lijkt mij leuk om deze zomer met de kinderen wat te gaan doen maar ook om alleen met elkaar af te spreken
trefwoorden : strand, pretparken, sauna, gezelligheid, eerlijkheid
interesse reageer dan !!!
trefwoorden : strand, pretparken, sauna, gezelligheid, eerlijkheid
interesse reageer dan !!!
dinsdag 23 juni 2009 om 16:24
Hoi Patricia,
even een reactie van mij omdat ik mijn vriendinkring in amsterdam wil uitbreiden.
Wat leuk dat je een zoontje hebt, kun je mij vast veel leren, ik ben namelijk 18 weken zwanger !
Ik hou ook erg van sauna maar hoor dat dat niet zo goed is bij zwangerschap, toch nog maar eens beter uitzoeken ...
Even wat over mijzelf;
Ik woon in Amsterdam west, ben 32 jaar en ben maatschappelijk werkster.
Ik hou van lekker kletsen en soms wat dieper gaande gesprekken.
Dat kletsen doe ik graag onder heerlijk eten of een leuk terrras, park vind ik ook altijd heerlijk.
Wat doe jij ?
Groetjes Petra
even een reactie van mij omdat ik mijn vriendinkring in amsterdam wil uitbreiden.
Wat leuk dat je een zoontje hebt, kun je mij vast veel leren, ik ben namelijk 18 weken zwanger !
Ik hou ook erg van sauna maar hoor dat dat niet zo goed is bij zwangerschap, toch nog maar eens beter uitzoeken ...
Even wat over mijzelf;
Ik woon in Amsterdam west, ben 32 jaar en ben maatschappelijk werkster.
Ik hou van lekker kletsen en soms wat dieper gaande gesprekken.
Dat kletsen doe ik graag onder heerlijk eten of een leuk terrras, park vind ik ook altijd heerlijk.
Wat doe jij ?
Groetjes Petra
dinsdag 23 juni 2009 om 17:00
Hey Patricia,
Ik kom zelf uit Zaanstad en ben mama van een dochtertje van 3.
Mij lijkt het ook gezellig om andere meiden te leren kennen om met en zonder de kids leuke dingen te gaan doen.
Ik werk zelf part time en in mijn vrije tijd ga ik graag, leuke dingen doen met mijn dochtertje, shoppen, uit eten, naar de sauna, naar het strand of lekker van het zonnetje genieten op een gezellig terrasje.
Ik kom zelf uit Zaanstad en ben mama van een dochtertje van 3.
Mij lijkt het ook gezellig om andere meiden te leren kennen om met en zonder de kids leuke dingen te gaan doen.
Ik werk zelf part time en in mijn vrije tijd ga ik graag, leuke dingen doen met mijn dochtertje, shoppen, uit eten, naar de sauna, naar het strand of lekker van het zonnetje genieten op een gezellig terrasje.
donderdag 25 juni 2009 om 22:01
Hoi!
Ik ben net in Adam komen wonen en lijkt me dus ook erg gezellig om wat mensen te leren kennen!
Ik ben 29 jaar en heb een zoontje van drie!
Misschien kunnen we een datum prikken en wat afspreken ergens?
Wie heeft er zin?
Sanne555@live.nl
Ik ben net in Adam komen wonen en lijkt me dus ook erg gezellig om wat mensen te leren kennen!
Ik ben 29 jaar en heb een zoontje van drie!
Misschien kunnen we een datum prikken en wat afspreken ergens?
Wie heeft er zin?
Sanne555@live.nl
zaterdag 27 juni 2009 om 16:46
woensdag 1 juli 2009 om 20:25
zaterdag 18 juli 2009 om 10:17
hallo dan!,
nee het weer in amsterdam zit niet mee vandaag. had grootste plannen maar het lijkt in het water te vallen leterlijk. het lijkt erop dat er nog geen afspraak gepland is.
voorstel wat te organiseren een keer zonder kids. leuk om kennis te maken op een zonnig teras, leuk gesprek wijntje of iets anders natuurlijk.
wie heeft daar ook zin in.
nee het weer in amsterdam zit niet mee vandaag. had grootste plannen maar het lijkt in het water te vallen leterlijk. het lijkt erop dat er nog geen afspraak gepland is.
voorstel wat te organiseren een keer zonder kids. leuk om kennis te maken op een zonnig teras, leuk gesprek wijntje of iets anders natuurlijk.
wie heeft daar ook zin in.
maandag 20 juli 2009 om 15:32
Dag meiden,
Ik zou me graag willen aansluiten bij de kennismaking op een zonnig terras. Ik ben 33 en hoop op korte termijn zwanger te worden......kan ik tevens tips ontvangen
Ik woon in Amsterdam-West en wil graag nieuwe contacten in de buurt. Hou van terras, borrel, eten, uitgaan, festivals, theater...
Laat me weten wanneer er een datum bekend is. Leuk!
Ik zou me graag willen aansluiten bij de kennismaking op een zonnig terras. Ik ben 33 en hoop op korte termijn zwanger te worden......kan ik tevens tips ontvangen

Ik woon in Amsterdam-West en wil graag nieuwe contacten in de buurt. Hou van terras, borrel, eten, uitgaan, festivals, theater...
Laat me weten wanneer er een datum bekend is. Leuk!
vrijdag 21 augustus 2009 om 18:00
Ja waar is iedereen?? 
Ik kom niet zo heel erg vaak op dit forum maar als er iemand als nog wil afspreken mail me dan even
springflower1976@gmail.com

Ik kom niet zo heel erg vaak op dit forum maar als er iemand als nog wil afspreken mail me dan even
springflower1976@gmail.com