Mailvriendinnetjes gezocht!

15-10-2009 16:27 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

ik ben op zoek naar leuke meiden om mee te mailen en eventueel eens wat af te spreken. Mijn naam is Mel, 25 jaar, werk in de zorg en woon samen met mijn vriend. Mijn hobby;s zijn winkelen, lezen enz (beetje standaard). Helaas heb ik door allerlei omstandigheden weinig vriendinnen over en vind ik het moeilijk om weer contacten te leggen. Vandaar dat ik het via deze manier probeer..

Hopelijk laten jullie je emailadres achter en stuur ik je zo snel mogelijk een mailtje!

Gr. Mel
Hey!

Ik ben 24 en het lijkt mij wel leuk om met je te mailen, kijken of het een beetje klikt.

Ik zet liever niet mijn mail adres op deze site.......

Weet jij misschien een andere manier....kun je ook prive berichten sturen op deze site?

Als jij het ook niet weet kan ik anders wel een apart adres aanmaken via hotmail ofzo......
je kunt 'vrienden' worden via het knopje 'voeg toe als contact'. De ander moet dat dan bevestigen en dan kunnen jullie via jullie profiel mailen (nadeel: mail wordt niet bewaard) of jullie 'echte' mailadres doorgeven.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
hallo!

Ik heb je toegevoegd als vriend, volgens mij kunnen we elkaar nu een bericht sturen met het emailadres!

Bedankt voor je reactie!!
Ok. Ik moet nog even een paar uurtjes werken, zal vanavond even kijken en reageren!

@himalaya: bedankt voor je advies!
Hoi Melze.

Ook mij lijkt het leuk om te mailen. Ik zit een beetje in de zelfde situatie. Door verhuizing zijn ook mijn contacten een beetje verwaterd...

Ik ben ook 25 en ik woon ook samen met mijn vriend.

Groetjes Attitude

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven