Makeup Paletten

19-11-2009 00:46 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal!

ben hier nieuw!

ik heb sinds kort een aantal make-up paletten en kwastensets in gebruik voor mijn visagie studie.

Wat vinden jullie het beste merk oogschaduw paletten? en kwastensets?

Beste Merk Paletten en kwastensets

Totaal aantal stemmen: 3

1. M.A.C. (67%)
2. Coastal Scents Geen stemmen
3. Beauty88.nl (33%)
anoniem_33555 wijzigde dit bericht op 20-11-2009 11:17
Reden: reclame
% gewijzigd
ik bestel van die 88 kleuren paletten altijd in duitsland via zoeva shop. Veel goedkoper dan coastal scents en het zijn dezelfde.

Wel goede kwaliteit trouwens.
Met m'n trouwen ben ik opgemaakt met zo'n palet met allerlei kleurtjes. Ik vond het zo stinken. Rook een beetje als Play-do.

Zo'n goedkoop make-upluchtje. Ik had de neiging om meteen m'n gezicht te gaan wassen.

Dus, hoe ruikt dat, dat beauty88?
Dat denk ik ook dat ze hetzelfde zijn, ik heb er ooit 1 van CS gehad, maar ik zie geen verschil, komt denk ik allemaal uitzelfde fabriek...

bedankt iig voor jouw reactie :-)

quote:clea schreef op 19 november 2009 @ 09:55:

volgens mij zijn het ook dezelfde paletten als die van coastal scents.

reclame of niet, ik heb de link toch maar mooi opgeslaan. kan altijd van pas komen !
zal wel over datum geweest zijn dan :-) palletje ruikt prima van beauty88, ik heb de warm palette!quote:absoluteEinstein schreef op 19 november 2009 @ 11:00:

Met m'n trouwen ben ik opgemaakt met zo'n palet met allerlei kleurtjes. Ik vond het zo stinken. Rook een beetje als Play-do.

Zo'n goedkoop make-upluchtje. Ik had de neiging om meteen m'n gezicht te gaan wassen.

Dus, hoe ruikt dat, dat beauty88?
heb ff gekeken op de site, maar is niks goedkoper hoor.

als je 1 palette besteld betaal je 12 euro verzendkosten ofzo extra aan einde van de rit.. dus voor 88 shimmer betaal je 16,95 + 12,95 = 30 euro, kost bij nederlandse shop 27,99 incl. verzende

quote:kaatje_85 schreef op 19 november 2009 @ 10:14:

ik bestel van die 88 kleuren paletten altijd in duitsland via zoeva shop. Veel goedkoper dan coastal scents en het zijn dezelfde.

heb ff gekeken op de site, maar is niks goedkoper hoor.

als je 1 palette besteld betaal je 12 euro verzendkosten ofzo extra aan einde van de rit.. dus voor 88 shimmer betaal je 16,95 + 12,95 = 30 euro, kost bij nederlandse shop 27,99 incl. verzende

quote:kaatje_85 schreef op 19 november 2009 @ 10:14:

Ik ben zelf wel van de make-up etc maar heb met altijd al afgevraagd wat je moet met een palet van 88 of 96 of 130 kleurtjes.. dan heb je toch 3/4 wat je nooit tot zelden gebruikt omdat het jouw kleuren niet zijn ?

Ik koop dan liever af en toe wat losse kleurtjes die mooi te combineren zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven