Mama's (to be) in Amsterdam

07-02-2009 21:15 1 bericht
Alle reacties Link kopieren
Hey! Ik ben een aanstaande moeder van 30 jaar uit Amsterdam,uitgerekend in augustus. Over 2 maanden verhuis van het centrum naar iets verder A'dam Zuid waar ik ga samenwonen met de BunnieMan. Oorspronkelijk kom ik uit Den Haag.Ik word voor het eerst mama en zou het leuk vinden om dit te delen met andere mama's (to be) Koffie(Koffiesalon Utrechtsestraat), lunch(Walem,Morlang), ouwehoeren, ervaringen delen,ook na de zwangerschap..Gewoon leuke nieuwe vriendschappen. Ik ben stewardess(tijdens de zwangerschap vlieg ik niet), maar heb niet veel met het hele luchtvaartwereldje. De vrijheid die het werk me geeft vind ik heerlijk. Ik lees graag Nederlandse literatuur en ben verslaafd aan mijn Apple laptopje en buitenlandse mode tijdschriften. Kan beetje diepgang erg waarderen maar kan een lach niet onderdrukken bij Geer en Goor..Ik ben een meisje-meisje op veel fronten. Niet ongevoelig voor mode, maar volg wel mijn eigen smaak.

Mocht je zin hebben dan kun je me mailen op Appletaart@hotmail.com. Wie weet tot gauw!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven