Nieuwe mensen leren kennen in Amsterdam

30-05-2017 13:32 2 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik zou het leuk vinden om wat nieuwe mensen te ontmoeten en aangezien ik hier altijd leuke oproepjes voorbij zie komen dacht ik, dat moet ik een keer zelf proberen!

In mijn vrije tijd sport ik graag, ga naar de film, theater (meestal cabaret maar ik probeer vaak iets nieuws), wat drinken of heb ik graag een goed gesprek over maatschappelijke thema’s of persoonlijke ontwikkeling. Daarnaast ben ik pas afgestudeerd en op zoek naar mijn eerste baan.

Leeftijd maakt me niet zoveel uit maar aangezien ik merk dat ik wat volwassener dan leeftijdsgenoten ben klikt het doorgaans sneller met mensen die wat ouder (24 – 28 jaar) zijn (ik ben zelf 23 jaar en trouwens een man). Als dit bericht je aanspreken maar ben je jonger of dezelfde leeftijd kun je uiteraard ook reageren, ik vind belangrijker dat we een beetje dezelfde interesses hebben en geïnteresseerd zijn in elkaar :). Verder zit ik liever één-op-één dan in een groep en ben ik een wat rustiger type.

Mocht deze oproep je aanspreken kun je me een berichtje sturen. Als het goed is staan de instellingen goed :)!

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Nog maar eens een poging :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven