Oud en Nieuw, wie heeft nog geen plannen?

09-12-2009 18:37 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Aangezien ik dit jaar nog geen plannen heb voor Oud en Nieuw, maar het wel leuk zou vinden om bijv. naar een Oud&Nieuw feest te gaan, dacht ik: misschien zijn er hier nog meer mensen die nog geen plannen voor Oud en Nieuw hebben? Wellicht kunnen we een groepje vormen en samen Oud&Nieuw gaan vieren?! Lijkt me leuk! Ik ben bijna 25 en kom uit de randstad.

Het zou handig zijn als je zelf ook ongeveer die leeftijd hebt en een beetje uit de omgeving komt!

Ben benieuwd naar de reacties!
Hé verdorie,val ik weer af...

Leeftijds- en woonplaatsdiscriminatie
welke randstad?

woon in den haag en ga naar de grote markt maar eerst naar vrienden, waarschijnlijk mag je zo mee als je wilt? Moet ik het even vragen?
Biebelie: leeftijds- en woonplaatsdiscriminatie valt wel mee hoor ;) Het is gewoon wat praktischer als ik niet helemaal naar Groningen hoef ofzo! ;)

Met Randstad bedoel ik omgeving Amsterdam, Den Haag, Utrecht etc.
naar welk feest gaan jullie?

Rotterdam lijkt mij wel mooi, dacht ik steeds...

vorig jaar nauwelijks oud&nieuw gevierd, dus wil het dit jaar anders doen....

ben zelf 27
hebben jullie al wat besproken?
Hoi Babbelbet,

Nee, er is nog niks besproken! Ik denk dat het het handigst is om met degenen die mee willen binnenkort wat te gaan drinken om elkaar vast te leren kennen, en dan kunnen we gelijk overleggen waar we heen zouden willen. Leuk dat je gereageerd hebt in ieder geval! Wie wil er nog meer mee?
Klinkt een stuk uitdagender dan in mijn 1tje thuis gaan zitten.

Dus.. Waar kan ik me inschrijven
mensen maak anders even een (besloten) hyves aan.

Kun je vrij gooien met email adressen en tel nr's en zo
Ik heb besloten naar Rotterdam naar het oud&nieuw feest op de erasmus te gaan. gezellig, goedkoop en duurt niet al te lang
Ik heb besloten naar Rotterdam naar het oud&nieuw feest op de erasmus te gaan. gezellig, goedkoop en duurt niet al te lang
Ik heb even een e-mailadres aangemaakt. Mensen die dus nog geen plannen hebben en het leuk lijkt om met een groepje Oud en Nieuw te vieren, mail even naar: oudennieuw09@live.nl

Ik zal dan een mailinglist maken en een mail rondsturen.
Leuk! Ik heb gemaild
ik heb ook gemaild al, maar nog niets terug gehoord...

jullie???
Ik zal vandaag mailen! Bewust heb ik hiermee gewacht, zodat er meer mensen zouden kunnen reageren! Maar vandaag komt de mail er dan eindelijk aan
Mochten er nog mensen willen reageren; je kunt nog mailen naar het mailadres! We zijn nu met 4!
Wat een leuk initiatief en dat jullie elkaar hebben gevonden!
en hoe was het?
Ik ben ook benieuwd hoe het was.

Vind het initiatief super!
Thanks! Het was erg leuk, zeker een succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven