rond de 24 jaar en woon je in (de buurt van) assen?
dinsdag 2 september 2008 om 19:28
Hallo,
Ik ben dus 24 en woon in Assen... Veel van mijn vrienden hier zijn verhuist of hebben inmiddels een (drukke) relatie... Herken je dit? Of ben je gewoon op zoek naar een nieuwe vriendschap? Reageer dan en vertel iets over jezelf...
Ik werk zelf in de gehandicaptenzorg (ongerelmatige werktijden) ben altijd in voor gezelligheid: een terrasje pakken, winkelen, stappen, filmpje kijken, uit eten enz enz enz. Verder sport ik bij de Smelt, dus als jou dat ook wat lijkt is het leuk als we samen kunnen gaan....
Groetjes
Ik ben dus 24 en woon in Assen... Veel van mijn vrienden hier zijn verhuist of hebben inmiddels een (drukke) relatie... Herken je dit? Of ben je gewoon op zoek naar een nieuwe vriendschap? Reageer dan en vertel iets over jezelf...
Ik werk zelf in de gehandicaptenzorg (ongerelmatige werktijden) ben altijd in voor gezelligheid: een terrasje pakken, winkelen, stappen, filmpje kijken, uit eten enz enz enz. Verder sport ik bij de Smelt, dus als jou dat ook wat lijkt is het leuk als we samen kunnen gaan....
Groetjes
woensdag 3 september 2008 om 07:22
Hallo Krullebos,
Ik woon in de omgeving Assen ( 15km er vandaan) en ben ook op zoek naar nieuwe vriendschappen. Ik ben 23 jaar en woon samen met mijn man.Sinds ik ben verhuis van Groningen naar Friesland ben ik bijna al mijn vrienden uit het oog verloren,...
Ook werkzaam in de gehandicaptensector en werk dus ook onregelmatig,..
Wil je meer weten of mailen?!
Mijn mailadres is: selina.revjird@gmail.com
Ik woon in de omgeving Assen ( 15km er vandaan) en ben ook op zoek naar nieuwe vriendschappen. Ik ben 23 jaar en woon samen met mijn man.Sinds ik ben verhuis van Groningen naar Friesland ben ik bijna al mijn vrienden uit het oog verloren,...
Ook werkzaam in de gehandicaptensector en werk dus ook onregelmatig,..
Wil je meer weten of mailen?!
Mijn mailadres is: selina.revjird@gmail.com
zaterdag 6 september 2008 om 19:51
Hallo Krullebos en Springlover,
Ik herken mezelf wel in dit verhaal (ben wel iets jonger nl 21jaar)
Nadat ik vaak ben verhuisd en van werk ben gewisseld, ben ik eindelijk helemaal gesetteld met huis en werk. Daardoor heb ik weinig goede contacten op gebouwd en merk dat ik toch wat voorloop op mijn 'vriendinnen' met mijn keuzes
Ik woon samen met mijn vriend (aanstaande man
) in Bovensmilde. Werk sinds kort in mijn eigen kapsalon in Emmen,
Mijn vriend werk ook in de zorg, dus dat onregelmatige ken ik erg goed.
mijn email is evelienkerkhof@live.nl
Zou het leuk vinden om met jullie ik contact te komen!
Liefs Evelien
Ik herken mezelf wel in dit verhaal (ben wel iets jonger nl 21jaar)
Nadat ik vaak ben verhuisd en van werk ben gewisseld, ben ik eindelijk helemaal gesetteld met huis en werk. Daardoor heb ik weinig goede contacten op gebouwd en merk dat ik toch wat voorloop op mijn 'vriendinnen' met mijn keuzes

Ik woon samen met mijn vriend (aanstaande man

Mijn vriend werk ook in de zorg, dus dat onregelmatige ken ik erg goed.
mijn email is evelienkerkhof@live.nl
Zou het leuk vinden om met jullie ik contact te komen!
Liefs Evelien
zondag 7 september 2008 om 14:39
hallo meiden,
ik herken net als de rest mijzelf ook in dit verhaal.
ben zelf bijna 22 jaar en ben vorig jaar verhuisd van Friesland naar Assen, bij mijn vriend in gaan trekken. Hij werkt fulltime (36u) en ik veel minder, werk ook in de gezondheidszorg met onregelmatige diensten. mijn vriend werkt trouwens ook in de zorg. Door dit alles is het contact met mijn vriendinnen/vrienden heel erg verwatert. Heb wel behoefte aan contacten met vriendinnen om leuke dingen te doen (winkelen, sporten, uitgaan, gezellig kletsen,etc) natuurlijk moet zoiets groeien maar het lijkt mij leuk om in contact te komen.
ohja, verder sport ik ook bij de Smelt en zwem regelmatig,
voor contact kun je mailen naar corinehazel@hotmail.com
Groetjes Corine
ik herken net als de rest mijzelf ook in dit verhaal.
ben zelf bijna 22 jaar en ben vorig jaar verhuisd van Friesland naar Assen, bij mijn vriend in gaan trekken. Hij werkt fulltime (36u) en ik veel minder, werk ook in de gezondheidszorg met onregelmatige diensten. mijn vriend werkt trouwens ook in de zorg. Door dit alles is het contact met mijn vriendinnen/vrienden heel erg verwatert. Heb wel behoefte aan contacten met vriendinnen om leuke dingen te doen (winkelen, sporten, uitgaan, gezellig kletsen,etc) natuurlijk moet zoiets groeien maar het lijkt mij leuk om in contact te komen.
ohja, verder sport ik ook bij de Smelt en zwem regelmatig,
voor contact kun je mailen naar corinehazel@hotmail.com
Groetjes Corine
dinsdag 30 september 2008 om 09:49
Hoi Krullebos
Ik woon sinds een paar maanden in Assen en ken nog maar weinig mensen in mijn nieuwe woonplaats.
Ik werk ook in de gezondheidszorg (ziekenhuis), ben 26 jaar, woon samen met mijn vriend. Hobby's: lezen, winkelen, beetje creatief in/rond huis bezig zijn, sporten.
Hoop wat van je te horen!
Groetjes
Ik woon sinds een paar maanden in Assen en ken nog maar weinig mensen in mijn nieuwe woonplaats.
Ik werk ook in de gezondheidszorg (ziekenhuis), ben 26 jaar, woon samen met mijn vriend. Hobby's: lezen, winkelen, beetje creatief in/rond huis bezig zijn, sporten.
Hoop wat van je te horen!
Groetjes
dinsdag 30 september 2008 om 22:21
Ik woon in een dorp vlakbij Assen(14 km daar vandaan)
Ik ben op zoek net als anderen hier naar vriendinnen om mee om te gaan.
Ik ben 29 jaar, hou van terrasjes pakken, bioscoop, wandelen in de natuur, of een concertje pakken, verder ben ik gek op dieren.
Mijn e-mail adres: bosmerel@hotmail.com
Ik ben op zoek net als anderen hier naar vriendinnen om mee om te gaan.
Ik ben 29 jaar, hou van terrasjes pakken, bioscoop, wandelen in de natuur, of een concertje pakken, verder ben ik gek op dieren.
Mijn e-mail adres: bosmerel@hotmail.com
woensdag 1 oktober 2008 om 18:29
hai krullenbos,
leuke oproep! ik woon ook in assen, ben 27 jaar en ben voor de dingen die je noemt ook wel te vinden! werk als bijstandsconsulent en heb drie katten. Misschien leuk om eens met zijn allen af te spreken?
principessa.eva@gmail.com
groetjes,
Eef
leuke oproep! ik woon ook in assen, ben 27 jaar en ben voor de dingen die je noemt ook wel te vinden! werk als bijstandsconsulent en heb drie katten. Misschien leuk om eens met zijn allen af te spreken?
principessa.eva@gmail.com
groetjes,
Eef