Single meiden Maastricht en omgeving!
zondag 26 april 2009 om 17:45
De zomer komt eraan, en ik heb zin om leuke nieuwe mensen te leren kennen! Ik ben 28, en single. Mijn vriendinnen zijn allemaal aan de man. Leuk voor hen natuurlijk, maar mij lijkt het wel weer eens leuk om op stap te gaan, naar een concert, terrasje met flink wat rose, of gewoon ouderwets theeleuten. Verder houd ik van filmhuisfilms, mooie wandelingen in de natuur en lezen.
Wie reageert?
Wie reageert?

dinsdag 28 april 2009 om 19:42
Hey!
Wat een herkenbaar berichtje! Ik ben 24, woon ook in Maastricht en zeker nu het mooier weer wordt, lonken de terasjes. Het lijkt me leuk je beter te leren kennen en misschien uiteindelijk met nog wat meer meiden af te spreken.
Stuur me maar een mailtje als je het ziet zitten. Mijn mailadres is bloempie2008@hotmail.com.
Groetjes!
Wat een herkenbaar berichtje! Ik ben 24, woon ook in Maastricht en zeker nu het mooier weer wordt, lonken de terasjes. Het lijkt me leuk je beter te leren kennen en misschien uiteindelijk met nog wat meer meiden af te spreken.
Stuur me maar een mailtje als je het ziet zitten. Mijn mailadres is bloempie2008@hotmail.com.
Groetjes!
zaterdag 2 mei 2009 om 16:52
Hoihoi,
Ook voor mij erg herkenbaar! Veel vriendinnen zijn behoorlijk aan het settelen of zijn na de studie weggetrokken uit Maastricht.
Zeker nu het mooie weer eraan komt, heb ik zin om lekker erop uit te gaan en leuke dingen te doen! Single vriendinnen zijn daarin vaak toch wat flexibeler...
Dus het lijkt me leuk om een aantal nieuwe meiden te leren kennen!
Ik heb al contact gelegd met Bloempie, dus mail ook naar haar als je interesse hebt om eens wat af te spreken!
Ook voor mij erg herkenbaar! Veel vriendinnen zijn behoorlijk aan het settelen of zijn na de studie weggetrokken uit Maastricht.
Zeker nu het mooie weer eraan komt, heb ik zin om lekker erop uit te gaan en leuke dingen te doen! Single vriendinnen zijn daarin vaak toch wat flexibeler...
Dus het lijkt me leuk om een aantal nieuwe meiden te leren kennen!
Ik heb al contact gelegd met Bloempie, dus mail ook naar haar als je interesse hebt om eens wat af te spreken!

dinsdag 19 mei 2009 om 23:16
dinsdag 26 mei 2009 om 21:37
Hoi meiden, mag omgeving Maastricht ook
? Hier nog een single meid van 28 uit Margraten die wel zin heeft om samen een terrasje te pikken en leuke films te kijken. Mijn mail- en msnadres is snoopy22_22@hotmail.com.
groetjes Miriam

groetjes Miriam