VF-borrel in Amsterdam

17-05-2009 18:03 9 berichten
Meiden uit Amsterdam,

Ik stel voor dat we komende zaterdag samen een borrel gaan drinken. Geregeld lees ik dat ik niet de enige ben die in Amsterdam woont en toch zitten we ieder op ons eigen eiland met onze laptop on schoot.

No strings attached:

Niet om hartsvriendinnen te worden, niet om een select groepje 'ruilers'/'minnaressen'/'klussers'/'bi-schierigen'/'poezenoma's' o.i.d. te vormen, zelfs niet omdat we sociale pantoffeldieren zijn zonder sociaal leven, maar gewoon om eens gezellig te kletsen en te drinken.

Anonimiteit gewaarborgd! Als je niet wilt zeggen wat je nickname op het forum is: prima. Maar als je 'out & proud' bent mag je ook verkleed komen als je avatar!

Ik stel voor: vanaf 17.00 uur bij Barca op het Marie Heinekenplein. Dresscode: black, herkennen we elkaar tenminste.

xZoete
Ik wil niet heel erg vervelend doen, of de pret bederven, maar eerlijk gezegd vind ik het niet heul erg slim om tijd/plaats en datum zo out in the open te gooien. Je weet nooit wie er meeleest, je weet nooit welke gekken er op af komen.....

Ik zou even een algemeen emailadres aanmaken, dat mailbaar is voor dit soort gegevens. En dan uiteraard alleen aan bekenden mailen...

Zomaar even iets om over na te denken dus
Hmm, daar heb je een punt, maar ik wilde het laagdrempelig houden. Zulen we er even een angel bijroepen om het adres te verwijderen?

" F I V V V E ! "
Voor de precieze locatie kunnen jullie me mailen op: zoetezoete@gmail.com
Alle reacties Link kopieren
Dat kun je zelf toch? Met de edit functie.
het is dan hemelvaart, 1 van de weinige dagen per jaar dat ik NIET in Mokum ben
@Zamirah, wijzigen lukt op de oproepafdeling niet.

@RosieRo, wat jammer...

Misschien een goede aanleiding om gewoon helemaal opnieuw te beginnen? IBI gaf ook aan te willen komen, maar kan ook niet.

Weet je wat, ik begin opnieuw.

Ik vraag een slotje voor deze oproep en prik een nieuwe datum en geef de locatie door via mail. Goed?

Wat denk je van 6 juni?
Vijf en de andere engeltjes, mag deze oproep een slotje?

Dan open ik een nieuwe.

xZoete
Verstandig Zoete Goede oplossing zo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven