Vriendinnen (35+) Groningen

22-04-2009 12:31 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi oudere jongedames;)

Zag wat oproepjes staan voor leuke nieuwe vriendinnen, maar niet in Groningen. Dus plaats ik er zelf een.

Heb geweldige vrienden, (deel woont ver weg) maar we moeten altijd weer agenda's erbij pakken om even een drankje of filmpje te kunnen plannen. Waar zijn die spontane acties toch gebleven? Natuurlijk hebben we een druk leven, relatie, kinderen, werk, maar mis de impulsieve acties soms wel. Dus ...herken je dit? Ben je sociaal gezond? Sta je bewust in het leven? Kun je goed relativeren en soms erg lachen om je eigenaardigheden? Laat dan even een berichtje achter.

Groetjes,

Turquoiseeyes

( Heb ook een normale naam trouwens;) )
Hoi Turquiseeyes,

Heel herkenbaar.....

Ook ik ben wel in voor spontane acties. Ik heb een zoontje die om de week een week bij mij is (die weken ben ik dus wat minder spontaan :-) ) maar de andere helft van de maand dus wel....

Groetjes
Hoi Dames,

Klinkt allemaal heel herkenbaar! Ook ik ben "in" voor spontane acties!

groetjes!
Hee Turquoiseeyes,

Hier nog een "oudere jongedame" uit Groningen die zich helemaal herkent in je beschrijving en in is voor spontane actie's!

groetjes Laura!
Nu werd er na opening van dit topic gelijk zo spontaan door meerdere mensen gereageerd....en toen...niks.....?
Hee ladies,

Haha, nee de reacties blijven nu een beetje uit. Misschien kunnen we "spontaan" ff mailen? drukknoopje@gmail.com
Hallo meiden uit Groningen en omstreken,

Ik ben een 40-jarige jonge, dolle, spontane meid uut Staad die vaak op zaterdag in haar stamkroeg te vinden is (3 Uiltjes). Ik ben op zoek naar leuke meiden in de stad Groningen. Ik heb geen kinderen maar woon al een aantal jaren samen. Heb genoeg vriendinnen maar spontane akties moet ik meestal in 3-voud weken van te voren aanvragen ivm kinderen enz. Mijn partner is geen stapper en houdt niet van bioscoop en dat soort dingen. Ik juist wel en ga ook vooral mijn gang maar het is leuker om dat met een paar vriendinnen te doen. Verder sport ik veel, werk in Haren maar zou wat vaker naar de bioscoop, het theater, concerten of eens een andere stad onveilig maken, BBQ in de tuin (die IK niet heb ) enz. enz. willen.

Het maakt me niet uit hoe oud je bent maar als je in de stad Groningen woont is dat wel fijn. Ik hoor graag van jullie.

Mienepien
Hoi Mienepien en andere dames!

Klinkt gezellig! Ik ben zelf een 43-jarige "oudere jongere" die ook al flink wat voetstappen in o.a. de Uiltjes heeft staan. Ik woon samen, geen kinderen en ben gek op reizen.

Ik heb het gevoel dat ik een beetje inkak en het te druk heb met de dagelijkse beslommeringen. Ik heb vriendinnen buiten de stad waar ik nog regelmatig mee afspreek, maar het lijkt me leuk om nieuwe mensen in de stad te leren kennen.

Misschien kunnen we eens wat leuks afspreken met een aantal dames?

groetjes Laura
Hoi Laura,

Lijkt me leuk, ik ken het gevoel je omschreef het goed, inkakken. Dat heb ik ook een beetje. Ik wil graag wat meer aktie want voor dat je het weet ben je te oud

Inderdaad maar eens afspreken om te kijken wat jou view op de zaak is! Ik hoor het wel en misschien dat er zich nog meer dames melden?

Groetjes Mienepien

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven