Vriendinnen gezocht in Apeldoorn!

10-08-2009 21:12 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Hou je net als ik van leuke dingen doen, lachen, stappen, kletsen, winkelen, thee drinken, af en toe een goed gesprek, enz?

Ben nu een half jaar single en merk dat veel mensen om me heen hun dingen aardig geregeld hebben en dat het niet meevalt om spontaan iets te doen! Alles moet maar gepland worden...

Kortom, tijd voor nieuwe mensen om me heen!

Lijkt het je wat? Reageer dan!

Groetjes!
He fun girl!

wat een herkenbare oproep!!

wat houd je zoal bezig (afgezien van settelende vrienden;))

groetjes zaszie
Hoi Zaszie,

Leuk dat je gereageerd hebt!

Naast mijn werk in het onderwijs zijn de dingen die ik in mijn oproepje genoemd heb wel de dingen die mij bezighouden...

Graag zou ik wat vaker uitgaan, aangezien mijn vriendinnen daar niet echt meer mee bezig zijn. En verder ben ik in voor heel veel andere leuke dingen!

En wat houdt jou zoal bezig? Kom je ook uit Apeldoorn?

Groetjes,

Fungirl
Hee hallo!

in welke onderwijs soort werk je?

ik woon in Ugchelen, kom hier niet vandaan maar ben hier ondertussen alweer een jaar of 4 gestationeerd.

Naast mn werk in de gehandicaptenzorg, kan ik me wel aansluiten in jou rijtje van bezigheden. ik ga graag bij vrienden langs voor een kop thee of cappuchino en een dom of juist goed gesprek. in de winkelstraat is altijd wel wat te doen, ik heb een tijd een volkstuin gehad, maar dat nam wel erg veel tijd in beslag, dus daar ben ik mee gestopt. maar ben wel een erg sociaal dier, mag graag mensen om me heen hebben.

wat is jou manier van uitgaan, in n kroeg zitten of echt feesten/dansen enz?

groetjes zaszie
he fun girl,

Ik herken ook veel in je oproep! Ik lees normaal altijd de artikelen hier, maar nog nooit op het forum geweest. Zag je oproep net staan, leuk! Zelf woon ik in de buurt van Apeldoorn, eerder wel samengewoond in Apeldoorn. Nu dus met het zelfde situatie dat ik weer terug ben in mijn oude dorp en mijn sociale netwerk wat kleiner is geworden. Veel mensen zijn gelukkig wel gelukkig en hebben idd meer dat plannen. Terwijl ik nu vrijgezel ben en spontane dingen wil gaan doen.

Groetjes
Hey Carie,

Dat klinkt inderdaad als dezelfde situatie!

Ik voeg je even toe als vriend, dat werkt wat makkelijker.

Groetjes
Hi Fungirl,

Ik was aan het rondneuzen en heb me net aangemeld op Viva.nl. Ik woon nu ruim 2 jaar in Apeldoorn en moet zeggen dat ik nog niemand echt heb leren kennen...... Ik ben helaas werkloos op dit moment en heb dus tijd om leuke dingen te doen en vooral lekker bezig te zijn. Ik heb groene vingers en ben echt in voor nieuwe dingen, dus bv een kookcursus lijkt me echt lachen, of een schildercursus. Maar ook gezellig een terrasje pakken, wandelen en ouwehoeren spreekt me aan. Wellicht kunnen we eens verder babbelen om te kijken?

groet Renee
een brutaal mens heeft de halve wereld

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven