Vriendinnen gezocht in Maastricht!

11-12-2008 14:43 9 berichten
Hey allemaal!

Ik ben 25 jaar, 5e jaars geneeskunde en op zoek naar een stel gezellige meiden. Mijn sociale kringetje is namelijk niet zo groot en hard toe aan uitbreiding! Behalve mijn familie, vriendje boven de rivieren en sportvrienden heb ik weinig mensen om bij langs te gaan of dingen mee te ondernemen. Steekwoorden: samen koken/eten, thee drinken in vage kroegjes, Net5 serie Single, Kolonisten spelen, woon-dingetjes shoppen (vooral window-shoppen ivm budget ).

Herken jij jezelf hierin, laat dan berichtje achter of stuur me een mailtje: bloempie2008@hotmail.com. Doeg!
Alle reacties Link kopieren
Hey hoi!

Ik ga binnenkort verhuizen richting Maastricht (nou ja om dan precies te zijn 300m over de grens bij Maastricht in Smeermaas, Belgie). Ik trek in bij mijn vriend en ga daar mijn Master scriptie schrijven. Ik studeer in Nijmegen, maar heb straks nog maar 1 dag in de week college + mijn scriptie, dus dat kan ik makkelijk vanuit huis doen. Ben 24 jaar trouwens en kom zelf van boven de rivieren, dus veel contacten heb ik niet in de regio. Het lijkt me leuk om je (eerst via internet?) beter te leren kennen en te kijken of we wellicht gezamelijke interesses hebben. Hou je toevallig van lezen en heb je zin in een boekenclub? Daar heb ik net zelf een bericht voor geplaatst haha.

Groetjes!
Hey!

Haha, Smeermaas is ook goed hoor :-). Lijkt me erg leuk om je beter te leren kennen, te beginnen met wat mailen. Ik ga zometeen even je berichtje opzoeken mbt een boekenclub, lees namelijk ook erg graag! Gisteren was ik in Utrecht en ben voor het eerst binnen geweest in de Selexyz boekhandel in de binnenstad. Echt een mooie winkel! Het was er super-druk, dus volgens mij werkt de reclame 'Koop een boek!' wel. Heb me getrakteerd op Over de Liefde van Doeschka Meijsing. Ken je die?

Ben trouwens erg benieuwd wat je studeert. Als je je scriptie gaat schrijven zit je waarschijnlijk in je laatste jaar.

Geniet van je weekend!
Wat leuk dat je reageerd! En dat je ook nog van lezen houdt is helemaal mooi meegenomen haha ;) Ik ga je later dit weekend even een mailtje sturen, dat is wat handiger dan de hele tijd hier communiceren. Maar voor nu even antwoord op je vragen Over de Liefde zegt me zo niks, denk niet dat ik het gelezen heb. Zal het eens opzoeken wat voor boek het is! De schrijfster zegt me zo ook niks moet ik toegeven.

Ik studeer Amerikanistiek (American Studies). Helemaal leuk en ik wil eigenlijk nog lang niet afstuderen, maar ja in januari ga ik wel beginnen met mijn master scriptie. Heb vorige week mijn BA in ontvangst genomen, dus ik loop mooi op schema. Dat is ook wel nodig, want ik heb hiervoor al 4 jaar HBO gedaan en het geld is dus onderhand wel een beetje op ;)

Jij ook fijn weekend!

Groetjes
Hi!

Ik ben een maand geleden naar Maastricht verhuisd voor een baan als promovendus. Naast het leuke contact met mijn collega's heb ik nog niet echt een sociaal leven op kunen bouwen. Ik zal je vanavond even een e-mail sturen met wat meer info over mij!

Groetjes!
Hey meiden,

Wat een leuke mails zeg :-) ! Ik heb jullie allebei intussen een berichtje teruggestuurd, maar vroeg me af of we niet met z'n drieen konden gaan mailen (en misschien nog wel meer...)? Het doel van ons allen was immers meer mensen in Maastricht en omgeving leren kennen. Beetje raar dat ik dan met ieder van jullie mail en jullie nog niks van elkaar weten. Zal ik via de mail een voorzetje doen? Groetjes!
Ik vind het een goed idee!! Hoe meer zielen hoe meer vreugd ;)
Goed plan idd! Ik zal je mail ook nog even beantwoorden zometeen, daar was het nog niet van gekomen. Ik ben inmiddels, na een weekje Friesland en Gelderland, weer in winters Maastricht aangekomen.
Beste Viva-moderator,

N.a.v. het oproepje hebben we intussen een groepje van 8 mensen bij elkaar en as woensdag hebben we de eerste life-meeting. Spannend!

Zou je het forum willen sluiten? Alvast bedankt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven