vriendinnen gezocht in omgeving 0495

16-01-2008 12:51 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een leuke spontane meid van 25, en sinds een half jaar woon ik samen in Limburg. Omdat ik hier niet vandaan kom en mijn vriendinnen allemaal niet meer in de buurt wonen ben ik op zoek naar leuke, spontane en gezellige meiden om samen mee te winkelen, uit eten te gaan, naar de bioscoop etc. Woon je in omgeving 0495 en spreekt dit je aan? Reageer dan!
Hoi

Ik ben net nieuw hier op dit forum maar las jouw oproepje.Ik ben ook opzoek naar gezellige meiden om leuke dingen mee te doen.Ben zelf een meid van 25 jaar en kom uit Roermond.Heb je ook een msn adres als je het leuk zou vinden kunnen we zo eens kletsen.

Groetjes Chantal
hoi,

Ik ben 26 jaar en woon ook in limburg maar kom hier ook oorspronkelijk niet vandaan

Het is best moeilijk om nieuwe vriendinnen te maken hier in de buurt.

groetjes bianca
He Chantal,

Mijn msn is bianca_19814@hotmail.com

Misschien kunnen we daar eens wat kletsen?
O wat een blunder! Ik maar denken dat ik via de mail zou horen als ik een reactie had..... Niet dus en dit is mijn eerste oproep en omdat ik dacht daar niks op te horen heb ik er weer eentje geplaatst! In dat jaar helaas nog geen leuke contacten op kunen doen en ik zou nog steeds graag leuke meiden leren kennen!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven