Vriendinnen gezocht omg. Hengelo (ov) of Nijmegen!!

16-02-2009 17:01 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Ik ben opzoek naar een leuke en gezellige vriendin (leeftijd tussen 19 - 25 jaar) in de omgeving Hengelo (ov) en/of Nijmegen. Ik ben zelf 22 jaar en studeer (aan de HAN) door de weeks in Nijmegen en ben in de weekenden in Hengelo (ov) te vinden. Mede door mijn verbroken relatie ben ik opzoek naar wat nieuwe leuke en gezellige mensen! Mijn interesses zijn: Stappen, Drankje doen, Uiteten, Paardrijden, Hardlopen, Sporten bij de Universiteit, Shoppen en gezellig kletsen over vanalles en nog wat. Spreek dit je aan?! Laat dan even een berichtje achter zodat we e-mail kunnen uitwisselen. Wie weet zien/spreken we elkaar snel!

Liefs Miek86
Hoi Miek,

Bij deze dan een berichtje Ik vind het erg leuk om nieuwe mensen te ontmoeten. Ik ben 23 jaar en woon in Almelo. Ik studeer zelf in Enschede en ik kan me in veel van jouw interesses vinden. Het lijkt me gezellig om misschien eens af te spreken. Ik zal je wel even toevoegen als vriend zodat ik je op die manier mijn mailadres door kan geven.

Liefs Linda.
heeeey!

het lijkt me harstikke leuk om met jou in contact te komen!

Zelf woon ik zo half in Hengelo ( woon bijna bij mijn nieuwe vriendje in....)

En ken daar nog niet zo heel veel mensen!

Vind het vooral leuk om op vrijdag of zaterdag avond lekker te stappen.... strax in de weekenden weer uren te hangen op het terras bij de 2.......:-)

Heb je ook ff vriendje gemaakt dan kun je me mailen......

Liefs, Wendy
Leukleuk!! zal jullie gelijk ff mailen etc.
nijmegen hier!

ben altijd in voor n gezellig avondje:)!

ik ga je ook vriend maken, dan kun je me mailen als je wil!
Heey!

Heb je een berichtje gestuurd!!

moeten echt wat afspreken met z'n 3en....

hengelo here we come.....

Groejes, Wendy

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven