Vriendinnen gezocht omgeving apeldoorn/deventer/zwolle

25-02-2019 10:49 35 berichten
Hallo,

Ik ben 29 jaar en op zoek naar vriendinnen in de omgeving van Apeldoorn/Epe/Zwolle/Deventer.
Mij lijkt het leuk om een whatsappgroepje te maken. Zodat we met meerdere meiden wat af kunnen spreken om leuke dingen te doen.

Ik zelf vind het leuk om terrasjes te pakken, naar de bios te gaan, naar festivals of theater, concerten. Maar ook een film kijken bij iemand thuis of gewoon gezellig kletsen met elkaar.
Als er meiden zijn met andere leuke ideeen om met een groepje meiden te doen hoor ik graag van jullie.

Vriendelijke groeten!
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik wil me graag aansluiten als het mogelijk is.
Volgende maand word ik 25jr en ik woon in apeldoorn. Onlangs bevallen van een prachtig dochtertje ;-) .
Alle reacties Link kopieren
Hau, ik wil ook graag aansluiten, lijkt me leuk
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Lijkt me leuk om aan te sluiten als dat nog mogelijk is natuurlijk :-)
Ik sluit ook graag aan.. ik woon vlakbij Zwolle , ben 37 jr en heb een kindje van 2 en een van 3 maanden
Alle reacties Link kopieren
Hi!

Ik ben 31 en kom uit Deventer. Lijkt mij gezellig om mij aan te sluiten als dit nog kan! Gezellig!
Ik heb niks meer gehoord op mijn berichtje hier .. ws is deze app al vol of is TO niet meer actief hier.
Wie wil mag ook mij zelf een Pm sturen dan maken we ons eigen groepje :)
Alle reacties Link kopieren
Is dit nog actueel? Zo ja dan sluit ik me graag aan. Ben 27 en woon in Apeldoorn z werk in Zwolle, kom uit Epe 🤣
Alle reacties Link kopieren
Oud bericht zie ik maar reageert hier nog iemand dan hoor ik graag! 33 en in de buurt van Apeldoorn met 2 jonge kindjes.
Alle reacties Link kopieren
Hi ladies,

Is deze Topic nog actueel? Ben niet meer actief geweest op dit forum, maar lijkt mij gezellig om een app op te zetten :)

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt mij ook wel leuk! Ik woon in Zwolle

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven