Vriendinnen gezocht regio 071

25-01-2009 15:59 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik ben Janine, 37 jaar jong en single moeder van 2 zoontjes van 5 en bijna 4.

Ben inmiddels alweer 2 jaar alleen maar heb door de scheiding weinig "echte" vrienden overgehouden.

Naast mijn drukke dagelijkse bezigheden met mijn knullen, mijn parttime job als directiesecretaresse en alle dingen waar ik dan nog tijd voor over ( o.a. ) heb mis ik toch een vriendin (nen) om leuke (ondernemende) dingen mee te doen.

Ik ben wel afhankelijk van mijn vrije omgangsweekenden (5 in 8 weken), hopelijk is dat geen probleem ?!

Ben je ook op zoek naar een nieuwe leuke vriendschap met een spontane en gezellige meid om leuke dingen te doen zoals een biosje pakken, hapje te eten, een keer naar de kroeg te gaan etc. etc. hoop ik dat je reageert.

Groetjes en ,

Janine
Hoi, ik herken het helemaal, ik ben ook op zoek naar leuke (betrouwbare) echte vriendinnen..ik woon in Den Haag, maar ik kom ook vaak in Leiden dus regio 071 is mij niet helemaal onbekend...;-)

Mijn hobbys zijn sporten, uit eten, film, kroeg, sauna, strandwandelen, theeleuten, theater, concerten.....lijkt het je wat, mail me op gezelligheidsdier@hotmail.com

Groetjes uit het Haagse !
Wat leuk dat je gereageerd hebt, ben wel benieuwd hoe oud je bent?

Maar ik zal je mijn emailadres wel even mailen.

Groetjes,

Janine

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven