Vriendinnen Haarlem gezocht 26-34

03-01-2019 12:17 2 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Het mag nog: de beste wensen voor dit jaar!
Ik ben op zoek naar gezellige, spontane meiden in en rondom Haarlem.

Ben hartstikke blij met de vrienden die ik heb, alleen hebben de meesten zo'n drukke agenda dat ik ze nauwelijks zie.

Wie ik ben in het kort: 28 jarige, woonachtig te Haarlem, visual designer van beroep. Gek op feestjes, festivals, netflix (en films in het algemeen), ik doe fanatiek aan pole fitness en probeer graag nieuwe dingen uit, ook ben ik vrijgezel.

Wat zoek ik: meiden van 26-34 (even een ruime greep) die het leuk vinden om samen op stap te gaan (of het nou een feestje of iets anders is), samen te eten, festivals (binnen- en buitenland) af te gaan en niet een mega propvolle 'altijd maar druk druk druk' agenda hebben. En als het goed klikt is samen op vakantie natuurlijk ook niet mis!

Oh..en ik zou héél graag de Budapest Rally rijden samen met leuk gezelschap juli dit jaar.

Voel je je aangesproken? Laat dan ff een berichtje achter! :-) Leuk!
Hoi! Leuk berichtje :) Ben je echt op zoek naar iemand in Haarlem? Ik woon zelf namelijk in Amstelveen (ik heb wel een auto dus flexibel) maar ik ben ook op zoek naar meiden om dingen mee te doen; vooral feestjes en films ben ik gek op! Ik ben 30 jaar :)
Groetjes,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven