vriendinnen regio Venlo gezocht
zaterdag 15 november 2008 om 18:58
Hoi, ik ben een meid van 28 die het leuk vind om in de weekenden te shoppen, filmpje pakken en soms de kroeg in te duiken. Ik woon in Venlo samen met mijn vriend. Mijn vriendengroep is beperkt en zodoende lijkt het me leuk om nieuwe contacten op te doen. Zijn er meiden die dit ook leuk vinden dan reageer.
vrijdag 21 november 2008 om 23:22
zondag 23 november 2008 om 10:53
Hoi Elefien,
Leuk dat je reageert. Zelf woon ik mijn hele leven al in Venlo, behalve mijn studententijd.Op zich een leuke stad met aardig wat activiteiten. Behalve de carnaval zijn er in de zomermaanden ook nog genoeg leuke dingen te doen. Het winkelcentrum zelf vind ik een beetje tegen vallen. Maar ja, je kunt niet alles hebben.
Waar woon je nu dan als ik mag vragen en wat is de reden om te gaan verhuizen? Ik kan me inderdaad voorstellen dat het lastig is om nieuwe mensen te ontmoeten.Iedereen heeft op een gegeven momemt toch zijn eigen leventje en vriendengroep.
Gr. Simie
Leuk dat je reageert. Zelf woon ik mijn hele leven al in Venlo, behalve mijn studententijd.Op zich een leuke stad met aardig wat activiteiten. Behalve de carnaval zijn er in de zomermaanden ook nog genoeg leuke dingen te doen. Het winkelcentrum zelf vind ik een beetje tegen vallen. Maar ja, je kunt niet alles hebben.
Waar woon je nu dan als ik mag vragen en wat is de reden om te gaan verhuizen? Ik kan me inderdaad voorstellen dat het lastig is om nieuwe mensen te ontmoeten.Iedereen heeft op een gegeven momemt toch zijn eigen leventje en vriendengroep.
Gr. Simie
zondag 23 november 2008 om 21:12
Ik kom naar Venlo omdat ik ga samenwonen!! Heel leuk allemaal, en ik heb er erg veel zin in, maar het betekent ook dat ik weer opnieuw ergens iets op moet bouwen, net nu ik het in Maastricht naar mijn zin heb.
Via mijn vriend ken ik wel al wat mensen in Venlo, maar ik wil eigenlijk niet alleen maar 'aanhaken' bij zijn vriendengroep. ik zou het leuk vinden om op een gegeven moment ook wat mensen daarbuiten te kennen.
Gr. Elefien
Via mijn vriend ken ik wel al wat mensen in Venlo, maar ik wil eigenlijk niet alleen maar 'aanhaken' bij zijn vriendengroep. ik zou het leuk vinden om op een gegeven moment ook wat mensen daarbuiten te kennen.
Gr. Elefien
zaterdag 29 november 2008 om 19:39
Dat is dan een hele stap, maar wel leuk natuurlijk. Al enig idee wanneer je gaat verhuizen? En betekent dit dat je ook een job gaat zoeken in Venlo?? Er staan voor jouw dus vele dingen voor de boeg. Lijkt me best wel moeilijk om je oude leventje vaarwel te zeggen. Maar het scheelt dat Nederland niet zo groot is en met de trein of auto ben je weer snel op een andere locatie.
En nog leuke dingen voor het weekend? Ik ben al enkele uren kwijt met het halen van boodschappen. Altijd een ellende op de zaterdag.
groetjes
En nog leuke dingen voor het weekend? Ik ben al enkele uren kwijt met het halen van boodschappen. Altijd een ellende op de zaterdag.
groetjes
dinsdag 2 december 2008 om 20:37
Ik ga binnenkort al verhuizen, in het weekend van 13 december. Ik wilde graag voor de feestdagen ‘over’ zijn zodat we niet dan tussen de verhuisdozen zitten.
Mijn baan in Maastricht hou ik aan, ik werk aan een project dat nog minimaal een jaar duurt. 4 dagen reizen, 1 dag thuiswerken. Het zal wel wennen zijn, maar ik heb het er voor over.
Dit weekend heb ik een neefje en nichtje te logeren gehad, best gezellig maar erg vermoeiend!!
Zullen we trouwens een keer gaan mailen. Ik wil niet al te veel informatie over mezelf op het forum zetten.
Groetjes!
Mijn baan in Maastricht hou ik aan, ik werk aan een project dat nog minimaal een jaar duurt. 4 dagen reizen, 1 dag thuiswerken. Het zal wel wennen zijn, maar ik heb het er voor over.
Dit weekend heb ik een neefje en nichtje te logeren gehad, best gezellig maar erg vermoeiend!!
Zullen we trouwens een keer gaan mailen. Ik wil niet al te veel informatie over mezelf op het forum zetten.
Groetjes!