Wintersport? Wie gaat er mee

06-12-2008 13:51 1 bericht
Alle reacties Link kopieren
Hé Hoi,

Om maar meteen in huis te vallen. Wie heeft er zin om mee te gaan boarden/skieen in Italie, Oostenrijk, Frankrijk??

De eerste sneeuwvlokken zijn gevallen en bij mij begint het weer te kriebelen... Ben single, 32 jaar en ben ervaren boarden en skieer. Vriendjes en vriendinnetjes die kunnen wintersporten gaan met hun lief en eerlijk gezegd heb ik daar geen zin in. Er zijn ook tal van "singelreizen" maar daar zit ik ook niet op te wachten.

WAT DAN WEL?! Het idee dat ik heb:

met een stel mensen m/v 4 tot 10 personen die allemaal gek zijn op wintersport (of dat denken te zijn) met en zonder ervaring een leuke week in de sneeuw door te brengen (eind januari, ergens in februari maart?)

Het doel is wel wintersport en niet apres ski. Tuurlijk hoort dat laatste er ook bij maar voor mij is die piste net zo belangrijk als die gluhwein of vin chaud.

Verder lijkt het me leuk om met zijn allen te koken,om in ieder geval de kosten zo laag mogelijk te houden.

Bovenstaande zijn mijn ideen bij het verhaal, ik ben benieuwd of er meer zijn die weer eens lekker van die piste af willen knallen...

groetjes,

Ilse

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven