Zingende dames gezocht!

11-04-2014 17:49 2 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames!

Ik ben op zoek naar meiden/vrouwen die het ook zo leuk vinden om lekker te zingen!!! Ik zing zelf al jaren voor de lol (en voor de spiegel), maar sinds een jaartje iets serieuzer met zangles en net een laagdrempelig optreden achter de rug, wat ik helemaal geweldig vond!! Muziek is echt mijn leven en ik zing het liefst elke dag :D Wat ik jammer vind is dat ik dat met niemand van mijn vriendinnen kan delen, omdat zij niet zingen (of te ver weg wonen)..!!!

Het lijkt me gezellig om jullie/jou te ontmoeten en gezellige dingen te doen, maar vooral om samen te zingen/liefde voor de muziek te delen, karaoke avondjes te houden etc! Ik hou van allerlei soorten muziek.. pop/rock/jazz/country/folk/ etc.. Ik ben zelf een rustig, geduldig, vrolijk en positief ingestelde jonge vrouw van 27, werk met jonge kinderen en woon in de vondelbuurt Amsterdam.

Laat me hier even weten of het je leuk lijkt dan stuur ik mijn e-mail adres!

Liefs, Christa
Alle reacties Link kopieren
Tip: zoek een leuk koor! Ik heb bij mijn koor mijn beste vrienden. Heerlijk iedere week samen zingen en daarnaast alle leuke dingen doen die jij ook noemt. Helaas woon ik niet bij de in de buurt, anders had ik nog wel een leuk koor geweten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven