Zwolle en alles wat er omheen ligt.

25-10-2009 20:59 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Dames (en eventueel heren?)

Mij lijkt het wel leuk om een aantal mensen te leren kennen in Zwolle.

in het echt of gewoon via mail. Meeste vrienden van mij wonen ver weg waardoor afspreken lastiger wordt.

ik ben (bijna) 26 jaar. Werk in de zorg als persoonlijk begeleidster.

in mijn vrije tijd ga ik graag naar concerten, kijken van films, creative dingetjes doen, gamen, warme choco drinken met andere in een cafétje en nog veel meer.

Altijd al willen doen: Kinderboek schrijven, peperbus beklimmen, nog meer verre reizen maken en meer.

Mocht je het leuk vinden om te contacten kan je hierop reageren of een persoonlijk bericht achterlaten.

Liefs Maelis
Hee Maelis!

Woon niet in Zwolle, maar reageer toch maar. Ik woon in De Wijk, weet niet of je dat te ver vindt? Ben 28 jaar.

groetjes
Ik woon een kleine 30 km. bij zwolle vandaan.

Op de peperbus ben ik nog nooit geweest, maar er is een match qua chocolademelk (maar dan wel met slagroom hè?!).

Groet!
Het lijkt mij erg gezellig ben 23 en woon in Kampen!

Heb een auto dus het is makkelijk te doen:)

Groetjes
Hey Maelis,

Ik kan me wel vinden in je vrije tijdsbestedingen.

Ik ben 26..maar kom uit groningen.

Op zich niet echt naast de deur,maar het is niet het einde van de wereld he!?

Ik ben benieuwd....

Liefs,

Scheetje
Hey Maelis Ik kom ook uit Zwolle en heb net als jou veel vrienden buiten de stad wonen dus zou het ook heel leuk vinden om mijn kennissenkring wat dichter bij huis te hebben.

Ik ben iets ouder dan jou maar nog jong van geest haha

mijn mailadres is; sdvangurp@hotmail.com

Mail me maar als het je wat lijkt.

Groetjes
Hoi Maelis,

Al contacten opgedaan via dit forum? Ik woon sinds een klein halfjaar in Zwolle en heb bijna al m'n vriendinnen elders in het land wonen.

Marcia
hoi maelis

zag je berichtje staan en heb eigenlijk hetzelfde 'probleem' als jou. vrienden die ver weg wonen.

je interesses spraken mij ook wel erg aan, vind ik namelijk ook allemaal leuk om te doen ;)

behalve een kinderboek schrijven zou ik dan een kinderboek willen illustreren =D

ikzelf ben 24 jaar en woon alweer 7 jaar in zwolle.

groetjes
Hoi maelis,

ik doe opleidings SAW 4 en wil ook graag PBer worden. Ik woon in kampen maar loop stage in Zwolle,

verder hou ik ook van warme chocolademelk haha.

ik woon nog niet zo lang in kampen dus vind het wel leuk om nieuwe contacten op te doen..

Liefs Fleur

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven