Zwolle en alles wat er omheen ligt.
zondag 25 oktober 2009 om 20:59
Hoi Dames (en eventueel heren?)
Mij lijkt het wel leuk om een aantal mensen te leren kennen in Zwolle.
in het echt of gewoon via mail. Meeste vrienden van mij wonen ver weg waardoor afspreken lastiger wordt.
ik ben (bijna) 26 jaar. Werk in de zorg als persoonlijk begeleidster.
in mijn vrije tijd ga ik graag naar concerten, kijken van films, creative dingetjes doen, gamen, warme choco drinken met andere in een cafétje en nog veel meer.
Altijd al willen doen: Kinderboek schrijven, peperbus beklimmen, nog meer verre reizen maken en meer.
Mocht je het leuk vinden om te contacten kan je hierop reageren of een persoonlijk bericht achterlaten.
Liefs Maelis
Mij lijkt het wel leuk om een aantal mensen te leren kennen in Zwolle.
in het echt of gewoon via mail. Meeste vrienden van mij wonen ver weg waardoor afspreken lastiger wordt.
ik ben (bijna) 26 jaar. Werk in de zorg als persoonlijk begeleidster.
in mijn vrije tijd ga ik graag naar concerten, kijken van films, creative dingetjes doen, gamen, warme choco drinken met andere in een cafétje en nog veel meer.
Altijd al willen doen: Kinderboek schrijven, peperbus beklimmen, nog meer verre reizen maken en meer.
Mocht je het leuk vinden om te contacten kan je hierop reageren of een persoonlijk bericht achterlaten.
Liefs Maelis

zaterdag 9 januari 2010 om 12:46
Hey Maelis Ik kom ook uit Zwolle en heb net als jou veel vrienden buiten de stad wonen dus zou het ook heel leuk vinden om mijn kennissenkring wat dichter bij huis te hebben.
Ik ben iets ouder dan jou maar nog jong van geest haha
mijn mailadres is; sdvangurp@hotmail.com
Mail me maar als het je wat lijkt.
Groetjes
Ik ben iets ouder dan jou maar nog jong van geest haha
mijn mailadres is; sdvangurp@hotmail.com
Mail me maar als het je wat lijkt.
Groetjes
woensdag 20 januari 2010 om 21:44
hoi maelis
zag je berichtje staan en heb eigenlijk hetzelfde 'probleem' als jou. vrienden die ver weg wonen.
je interesses spraken mij ook wel erg aan, vind ik namelijk ook allemaal leuk om te doen
behalve een kinderboek schrijven zou ik dan een kinderboek willen illustreren =D
ikzelf ben 24 jaar en woon alweer 7 jaar in zwolle.
groetjes
zag je berichtje staan en heb eigenlijk hetzelfde 'probleem' als jou. vrienden die ver weg wonen.
je interesses spraken mij ook wel erg aan, vind ik namelijk ook allemaal leuk om te doen

behalve een kinderboek schrijven zou ik dan een kinderboek willen illustreren =D
ikzelf ben 24 jaar en woon alweer 7 jaar in zwolle.
groetjes
zondag 24 januari 2010 om 18:56