Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Abonnement COVID-vaccinatie

13-05-2021 19:09 212 berichten
Neem aan dat iedereen hier Hugo de Jonge inmiddels heeft gehoord.

Waar vaccinatie eerst dé uitweg was, gaan we nu naar een jaarlijks terugkerende vacccinatieronde (2 shots) voor de gehele bevolking vanaf 12 jaar. Dus niet zoals bij de griepprik als je in een risico-groep valt. Maar gewoon iedereen (die wil: zolang dat duurt).

Veel plezier ermee. Ik sla over.
Alle reacties Link kopieren
Ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Het verdienmodel van de farmaceutische industrie. Iedereen een heel leven aan de prikken.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Thalas schreef:
13-05-2021 19:10
Ik niet.

Wat ik al zei. Veel plezier met je abonnement.
Ik vind het prima. Ik heb sinds mijn vaccinatie eindelijk 5G
Alle reacties Link kopieren
decatur schreef:
13-05-2021 19:12
Wat ik al zei. Veel plezier met je abonnement.

👍
Zolang ik die 5G goed kan blijven ontvangen vind ik het prima.
Alle reacties Link kopieren
Hahahahaha, daar is toch nog geen sprake van. Echt, mensen horen weer eens iets waaien en zijn al boos voordat we ook maar weten hoelang de immuniteit duurt.
Life is short. Eat dessert first.
Nicco88 schreef:
13-05-2021 19:12
Ik vind het prima. Ik heb sinds mijn vaccinatie eindelijk 5G
:high5:
Deze openingspost kon niet in je dagboek?
doornroosje9 schreef:
13-05-2021 19:13
Hahahahaha, daar is toch nog geen sprake van. Echt, mensen horen weer eens iets waaien en zijn al boos voordat we ook maar weten hoelang de immuniteit duurt.

Luister gewoon even naar Hugo zelf.
Alle reacties Link kopieren
decatur schreef:
13-05-2021 19:15
Luister gewoon even naar Hugo zelf.
Joh, heel mss moeten risicogroepen af en toe een boosterprik (als corona niet gewoon volledig verdwijnt). Ik zie het niet gebeuren dat iedereen elk jaar twee prikken gaat krijgen. Relax!
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Verkoop je abonnementen op de klaagbode?
nounou
Alle reacties Link kopieren
decatur schreef:
13-05-2021 19:12
Wat ik al zei. Veel plezier met je abonnement.
Wat wil je nou eigenlijk?
Beetje sneren of sarcastisch doen tegen/over iedereen die wel wil? Voor zover het er al komt.

Of discussie? Want in dat geval zijn argumenten wel handig.
doornroosje9 schreef:
13-05-2021 19:20
Joh, heel mss moeten risicogroepen af en toe een boosterprik (als corona niet gewoon volledig verdwijnt). Ik zie het niet gebeuren dat iedereen elk jaar twee prikken gaat krijgen. Relax!

Tip: volg de berichtgeving uit de Tweede Kamer anders gewoon zelf.
Met je “heel misschien” en “ik zie het niet gebeuren”.

Het is niet dat ik wat verzin ofzo. Misschien dat je het wel gelooft als je het Hugo zelf hoort zeggen.
coravanmora schreef:
13-05-2021 19:23
Wat wil je nou eigenlijk?
Beetje sneren of sarcastisch doen tegen/over iedereen die wel wil? Voor zover het er al komt.

Of discussie? Want in dat geval zijn argumenten wel handig.

Het was een bladzijde uit mijn dagboek.


Zonder gekheid. Ik ben wel benieuwd wat de gemiddelde Viva-dame doet in dit geval. We doen het voor elkaar. Doen we dat ook met een abonnement?
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor, al zou Hugo het schreeuwen, ik zie het echt niet gebeuren. Zoals ik zei, mss voor risicopatiënten.

Na acht maanden is er nog geen sprake van afname van antistoffen in het bloed, waarom zou je dan in godsnaam elk jaar gaan vaccineren. Maar goed, dat wordt de komende maanden wel duidelijk.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Och dat zien we dan wel weer.

kan er geen Corona combi met de griep komen, dan 1 prik en alles klaar.
decatur schreef:
13-05-2021 19:28
Het was een bladzijde uit mijn dagboek.


Zonder gekheid. Ik ben wel benieuwd wat de gemiddelde Viva-dame doet in dit geval. We doen het voor elkaar. Doen we dat ook met een abonnement?

Met dit soort opmerkingen:
decatur schreef:
13-05-2021 19:12
Wat ik al zei. Veel plezier met je abonnement.

Voel ik me niet echt geroepen om serieus in dit topic te reageren. Wat verwacht je nou met zo'n opmerking?
Alle reacties Link kopieren
decatur schreef:
13-05-2021 19:28
Zonder gekheid. Ik ben wel benieuwd wat de gemiddelde Viva-dame doet in dit geval. We doen het voor elkaar. Doen we dat ook met een abonnement?

Je bedoelt dat we die jaarlijkse griepprik ook moeten afschaffen omdat hij jaarlijks is?
Alle reacties Link kopieren
decatur schreef:
13-05-2021 19:28
Het was een bladzijde uit mijn dagboek.


Zonder gekheid. Ik ben wel benieuwd wat de gemiddelde Viva-dame doet in dit geval. We doen het voor elkaar. Doen we dat ook met een abonnement?
Joh, dat is verspeelde energie.
De meeste 'viva-dames' hier, zitten in een gruwelijke tunnelvisie en sabelen elk enigzins ander tegengeluid neer. Ze ridiculiseren eenieder die een andere visie heeft. Triest.
Laat ze nou maar gewoon lekker kletsen over de allerdaagse cijfertjes van de grafieken en allerhande exotische varianten en elkaar feliciteren met de vaccinatie uitnodiging enz.
Dit soort topics doet alleen maar weer stof opwaaien haha.

Maar om nog antwoord op je vraag te geven: Ik neem geen vaccinatie voor corona. (nu ben ik vast heel egoIstisch enzo en vermoord ik straks indirect allemaal omaatjes.....o, mag ik niet zeggen want dan trap ik weer iemand op zijn/haar ziel...)
En nu gaan ze mijn post quoten dat ik zielig ben enzo of kinderachtig of weet ik niet allemaal haha.......
Alle reacties Link kopieren
Prima, naast de griepprik ook de coronaprik.
Geen probleem, heb het ziekenhuis al te vaak gezien.

Het duurt waarschijnlijk maar een paar jaar, dan is het virus vast dusdanig gemuteerd dat het minder schadelijk wordt en over een jaar of 5 heeft iedereen het of gehad of is ingeënt.
Al zal er een reservoir blijven bestaan. Het gaat in elk geval niet meer weg.
En dan is het wachten we op de volgende pandemie, hopelijk zijn we dan intelligenter in ons handelen.
Alle reacties Link kopieren
Ach, die prikken kunnen ook nog wel bij mijn dagelijkse medicijnen. Ik zal er niet wakker van liggen.
Zonde van je tijd en moeite. Je weet toch dat zeker 98 % het hier tegenspreekt.
En die 98 % doen het (bijna) allemaal voor een ander :-D om je rot te lachen.
Ik neem ook geen vaccin en zeker niet jaarlijks. die Hugo moeten ze opsluiten :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
Wat grappig om wappies in het wild tegen te komen. Ik zie ze verder nooit, dus soms vraag ik me af of ze echt bestaan ;-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven