Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Avondklok deel 2

24-01-2021 08:34 1183 berichten
Alle reacties Link kopieren
We gaan hier verder over de avondklok.
Vind je het een goed idee of niet?

Hoe werkt het bij jou in de praktijk?
Blijven je buren braaf binnen?

Ter info de avondklokken in de omringende landen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
16-02-2021 19:17
Daar twijfel ik ook echt niet aan. Vrijwel heel Nederland loopt op dit moment rond met uitgegroeide kapsels, te lang haar om nog in bedwang te kunnen houden, enz. Mijn ochtendroutine is inmiddels ook creatief met gel, omdat ik anders niet fatsoenlijk kan verschijnen. Maar al die hotemetoten die elke dag in die praatprogramma's zitten, zien eruit alsof ze nét bij de kapper vandaan komen. En ja hoor, túúrlijk, die hebben allemaal toevallig een vrouw, een zus, een moeder, die handig is met de kappersschaar...
Tijd om jezelf eens uit te laten nodigen op tv :-) ?

Of stiekem de grens over te steken.
Moet je alleen bij controle wel een goed excuus hebben.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
Wissewis schreef:
16-02-2021 19:18
Tijd om jezelf eens uit te laten nodigen op tv :-) ?

Of stiekem de grens over te steken.
Moet je alleen bij controle wel een goed excuus hebben.
Gezien mijn functie, heb ik alle documenten die nodig zijn om de grens te passeren. Maar dan ga ik niet om naar de kapper te gaan. Ik vind dat men het gewoon niet kan maken mensen 3 maanden zonder verzorging te laten zitten.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
16-02-2021 19:26
Gezien mijn functie, heb ik alle documenten die nodig zijn om de grens te passeren. Maar dan ga ik niet om naar de kapper te gaan. Ik vind dat men het gewoon niet kan maken mensen 3 maanden zonder verzorging te laten zitten.
Kleine tip: Volgens Viva moet je rijstwater proberen voor je haar :-D.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
Eames6 schreef:
06-02-2021 19:23
Knippen is echt geen rocket science. Ik heb in de 1e lockdown ook een schaar en tondeuse gekocht. Alles staat tegenwoordig op YouTube. Ik heb mijn man een filmpje uit laten zoeken van het kapsel wat hij wilde en dat filmpje heb ik stap voor stap doorlopen. Zijn haar zit goed en hij ziet er verzorgd uit.
Precies dit. Inmiddels knip ik mijn hele gezin en mezelf met gemak. Ons haar ziet er dan ook prima uit en het scheelt per zeven weken zo'n 130,- (voor vier personen).
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
16-02-2021 19:17
Daar twijfel ik ook echt niet aan. Vrijwel heel Nederland loopt op dit moment rond met uitgegroeide kapsels, te lang haar om nog in bedwang te kunnen houden, enz. Mijn ochtendroutine is inmiddels ook creatief met gel, omdat ik anders niet fatsoenlijk kan verschijnen. Maar al die hotemetoten die elke dag in die praatprogramma's zitten, zien eruit alsof ze nét bij de kapper vandaan komen. En ja hoor, túúrlijk, die hebben allemaal toevallig een vrouw, een zus, een moeder, die handig is met de kappersschaar...
Behalve Mark Rutte :-D
Alle reacties Link kopieren
Hof geeft Staat gelijk: invoeren avondklok toegestaan - https://nos.nl/l/2370364

Staat mocht de avondklok toch instellen op basis van de wet WGGGB
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Ik denk niet dat Rutte naar de kapper is geweest hoor. Die smeert er gewoon nog meer gel en haarlak in en plakt het achter z'n oren vast. Bij de pers conferentie kon je echt zien dat het haar achter best lang was want hij had daar een soort van krul zitten. Dat zag je als hij naar Hugo keek.

Het valt mij wel op dat er best veel mensen qua haar nog goed uitzien maar goed er zijn veel filmpjes online met instructies, bij sommige kapsels zie je bijna niet dat het niet echt goed gedaan is.
Alle reacties Link kopieren
TsumTsum schreef:
26-02-2021 14:34
Ik denk niet dat Rutte naar de kapper is geweest hoor. Die smeert er gewoon nog meer gel en haarlak in en plakt het achter z'n oren vast. Bij de pers conferentie kon je echt zien dat het haar achter best lang was want hij had daar een soort van krul zitten. Dat zag je als hij naar Hugo keek.

Het valt mij wel op dat er best veel mensen qua haar nog goed uitzien maar goed er zijn veel filmpjes online met instructies, bij sommige kapsels zie je bijna niet dat het niet echt goed gedaan is.
Dat zei hij laatst ook in een filmpje, en je ziet inderdaad van dat omkrullende nekhaar zoals veel mensen dat nu hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven