Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Coronatest en wachten

04-07-2020 15:16 897 berichten
Gistermiddag heb ik een test gedaan en nu dus afwachten.. ik weet dat het 2 dagen kan duren maar gebeurd het ook vaak dat ze toch al na 1 dag bellen? Hoe was dat bij jullie? (Voor degenen die getest zijn)
Alle reacties Link kopieren
kerrie-79 schreef:
04-07-2020 15:31
Mijn zoon is verleden week vrijdag getest.En hij heeft maandag zelf gebeld.Gelukkig negatief.
Wie bel je dan? Het afspraken nummer?
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk na bijna 53 uur na de test uitslag en deze was gelukkig negatief
Alle reacties Link kopieren
Hier de uitslag na 26 uur gekregen.
(Was in Arnhem de test. Anderhalf week geleden)
Alle reacties Link kopieren
34 uur!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een paar weken terug om 9 uur ‘s ochtends getest en had om 21:30 ‘s avonds de uitslag.
Het ware te wensen, dat alle mensen, hun eigen gebreken wat beter bekeken. Dan zouden ze het wel laten om over andere mensen te praten!!
Alle reacties Link kopieren
Mijn collega was laatst s’morgens vroeg op corona getest en kreeg s’avonds al de uitslag: geen SOA’s gevonden! 😂
Alle reacties Link kopieren
Ik moet morgen gaan testen ivm keelpijn en verkoudheidsklachten en ik werk in n contact beroep.. Deed de test pijn? Zie wel op tegen die in mn neus eigenlijk.
.
malty schreef:
09-07-2020 13:54
Ik moet morgen gaan testen ivm keelpijn en verkoudheidsklachten en ik werk in n contact beroep.. Deed de test pijn? Zie wel op tegen die in mn neus eigenlijk.
Geen lolletje, maar ook niet overkomelijk
ik moest 4 dagen wachten
Alle reacties Link kopieren
Het kriebelde eigenlijk alleen ontzettend in mijn neus, geen pijn of wat dan ook.
Vanmiddag laten testen.
Alle reacties Link kopieren
malty schreef:
09-07-2020 13:54
Ik moet morgen gaan testen ivm keelpijn en verkoudheidsklachten en ik werk in n contact beroep.. Deed de test pijn? Zie wel op tegen die in mn neus eigenlijk.
Ik ben vanmorgen geweest en vond vooral de swab in mijn neus vervelend. Duurde maar heel even, dus is het is zo weer voorbij ook. Wel al de hele dag een vreemd luchtje in mijn neus.
...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vanmiddag getest en die man gaf aan meestal binnen 24u de uitslag te hebben maar ook 48 uur kan duren. Ben dus ook nog in afwachting. Ik vond de test meevallen... in me neus vond ik het vervelendste.. wist niet dat zo’n wattenstaafje zo diep je neus in kon ...
Hier was het echt 2 dagen helaas
Alle reacties Link kopieren
Ik had de uitslag (negatief) na 30 uur. De test zelf vond ik wel meevallen, het wachten op de uitslag vond ik wel heel vervelend. Toch een soort zwaard van Damocles wat boven je hoofd hangt. Het lijkt me echt heel vervelend als je meer dan 2 dagen zit te wachten...je mag al die tijd ook nergens naartoe.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nog steeds te wachten op de uitslag. Nu 36 uur
...
Alle reacties Link kopieren
Wat voor symptomen hadden jullie? En was je test negatief of positief?
...
Alle reacties Link kopieren
Djessy schreef:
10-07-2020 22:57
Wat voor symptomen hadden jullie? En was je test negatief of positief?
Keelpijn en een paar uur later ook flink verkouden, veel niezen. De kinderen liepen ook al een paar dagen te snotteren dus ik wilde geen risico lopen. Een dag na het testen voelde ik me ook echt een beetje grieperig, geen koorts of verhoging. Diezelfde dag kreeg ik de negatieve testuitslag doorgebeld. Dat stelde toen wel gerust.
Ik heb uiteindelijk in totaal ruim een week flinke verkoudheidsklachten gehad.

En tja, dat heb ik elk jaar zeker wel 2 of soms 3 keer dus niks nieuws maar het is nu idd wel extra beladen!
Alle reacties Link kopieren
Djessy schreef:
10-07-2020 01:13
Ik ben vanmorgen geweest en vond vooral de swab in mijn neus vervelend. Duurde maar heel even, dus is het is zo weer voorbij ook. Wel al de hele dag een vreemd luchtje in mijn neus.
Nou je het zegt, dat luchtje! Dat had ik ook, kon het niet thuisbrengen. Het eten rook ik niet maar ik had idd wel zo’n vaag luchtje in mn neus! :-P)
Alle reacties Link kopieren
Na 51 uur gebeld. Uitslag test negatief.
...
Alle reacties Link kopieren
Djessy schreef:
11-07-2020 16:08
Na 51 uur gebeld. Uitslag test negatief.
Oh fijn, gelukkig!
Alle reacties Link kopieren
Djessy schreef:
10-07-2020 22:57
Wat voor symptomen hadden jullie? En was je test negatief of positief?
Eerst keelpijn en nu ondertussen flink verkouden (denk ik dus) geworden. Veel niezen en snotteren dus.
Gisterochtend om 1100 getest, nu nog niks gehoord dus hoop morgen iets te horen. Maar weet eigenlijk niet of je op zondag ook gebeld kan worden 🤔
Ik vond de test ontzettend meevallen, echt voelde er zo goed als niks van!
.
Alle reacties Link kopieren
malty schreef:
11-07-2020 22:39
Eerst keelpijn en nu ondertussen flink verkouden (denk ik dus) geworden. Veel niezen en snotteren dus.
Gisterochtend om 1100 getest, nu nog niks gehoord dus hoop morgen iets te horen. Maar weet eigenlijk niet of je op zondag ook gebeld kan worden 🤔
Ik vond de test ontzettend meevallen, echt voelde er zo goed als niks van!
Ik heb me ook gisteren getest en gaven aan 24 tot 48 u iets te horen ook in het weekend dus zondag ook😄ik ervaar dezelfde klachten als jou
Alle reacties Link kopieren
Tuttebel123 schreef:
11-07-2020 22:54
Ik heb me ook gisteren getest en gaven aan 24 tot 48 u iets te horen ook in het weekend dus zondag ook😄ik ervaar dezelfde klachten als jou
Jij al iets gehoord? Ik tik nu bijna de 48 uur aan maar nog niks gehoord..
.
Alle reacties Link kopieren
malty schreef:
12-07-2020 10:24
Jij al iets gehoord? Ik tik nu bijna de 48 uur aan maar nog niks gehoord..
Ik heb ook nog niets gehoord!! Om 14:00 uur tik ik ook de 48 uur aan pff....
Alle reacties Link kopieren
malty schreef:
12-07-2020 10:24
Jij al iets gehoord? Ik tik nu bijna de 48 uur aan maar nog niks gehoord..
Ik kreeg net een telefoontje. De test is negatief gelukkig!! Heb jij al iets gehoord??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven