Coronavirus COVID-19 alle pijlers

De grote wappen draad 2022

02-01-2022 10:41 3031 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laten we 2022 beginnen met een draad over wappies
Gewoon een luchtige draad om even stoom af te blazen als je weer een complot theorie of iets anders tegen komt van "wakker Nederland"

Ik trap af

Afbeelding

Opper wappie Raisa Blommestijn begon 2022 goed met deze tweet.
Ze is ongeveer een dag "trending" geweest zoveel kritiek kreeg ze.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
24-05-2023 12:48
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
24-05-2023 12:48
Afbeelding

Zijn we er allemaal nog?
Volgens mij heb ik nog veel te veel gewicht aan me hangen om dood te zijn. Dus ja, ik ben er nog
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
24-05-2023 12:48
Afbeelding

Zijn we er allemaal nog?
De man zelf is wel overleden in de tussentijd, namelijk op 8 februari 2022. Hij was toen 89.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn eerste vaccinatie gekregen op 30 mei, dus ik zit nog even in spanning, maar vooralsnog ben ik er nog.
Alle reacties Link kopieren
Agenr schreef:
24-05-2023 13:49
Da’s gek. Ik was uitgelogd geraakt, en kon zonder inloggen wel een bericht posten. Leeg, dat wel. Ik zie een complot!

En eigenlijk wilde ik schrijven dat ik de twee jaar na vaccinatie helaas niet gehaald heb. Ik ben nu een zombie.
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
24-05-2023 12:48
Afbeelding

Zijn we er allemaal nog?
Ik meld me. 3 x geprikt, dus ik denk dat ik maar 1/3 van 2 jaar had?
Alle reacties Link kopieren
Of we hebben allemaal wifi in het Hiernamaals. Gelukkig maar, anders zou het een dooie boel zijn.
Ik vind hier dingen van.
Gecondoleerd, tante Slankie.

Ik heb het even gegoogeld, die uitspraak is niet van die nobelprijswinnaar zelf. Leek me al stug. Dat hebben wappies aan hem toegeschreven. Hij was wel een soort van anti-vaccineren, daarom liepen wappies met hem weg.
Alle reacties Link kopieren
Ik haalde eruit dat deze viroloog zich zorgen maakte over massaal vaccineren maar dan vooral omdat het virus daar goed op zou gaan. Niet per se omdat iedere gevaccineerde binnen 2 jaar dood neer zou vallen.

Deze meneer had in zijn jongere jaren wel vet veel verstand van virussen, gezien zijn baanbrekende onderzoek naar hiv.

Wel gek, dat wappies met hem wegliepen dan.
Suniva schreef:
24-05-2023 14:33
Wel gek, dat wappies met hem wegliepen dan.
Dat kwam ze goed uit. Als ook een viroloog kritisch tegenover vaccineren staat is het kat in het bakkie voor hun zaak. Beetje de waarheid vervormen et volia.
Sabeltandcavia schreef:
24-05-2023 12:48
Afbeelding

Zijn we er allemaal nog?

Ik leef al meer dan 3 maanden in bonustijd!
Alle reacties Link kopieren
Tanteslankie20 schreef:
24-05-2023 11:38
Ik ben zo ook niet opgevoed. Dit is van de laatste jaren. Het begon met wantrouwen jegens artsen, buitenlanders, regering, medicijnen en uiteindelijk tegen alles en iedereen.
Kan natuurlijk ook een vorm geweest zijn van beginnende dementie, ipv een complotdenker. Dan worden mensen soms heel erg wantrouwend, mijn oma had dat ook.

Met de arts, met de apotheek, de verpleegkundigen en zorgenden in het tehuis. Ze dacht steeds dat ze opgelicht werd of bestolen. Moeilijk hoor want zij beleefde het echt zo.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Tanteslankie20 schreef:
24-05-2023 09:58
Aan complicaties en geen medicijnen willen slikken. Uiteindelijk aan de morfine in het ziekenhuis toen de pijn ondragelijk werd.
Heftig! Sterkte! :hug:
Je pense donc je suis
Alle reacties Link kopieren
Tanteslankie20 schreef:
24-05-2023 11:38
Dank allemaal :rose: Weet je, je kunt het leven van een ander niet bepalen en uiteindelijk gaat iemand over zijn of haar eigen lijf. Maar je eigen moeder zo van je zien vervreemden is een raar besef. Ik ben zo ook niet opgevoed. Dit is van de laatste jaren. Het begon met wantrouwen jegens artsen, buitenlanders, regering, medicijnen en uiteindelijk tegen alles en iedereen. Maar het is goed zo. Iemand geestelijk en lichamelijk zo te moeten zien lijden is ook vreselijk. Ik heb er vrede mee. Heeft wel wat nachten op zitten en gesprekken met de huisarts gekost.

Wat heftig dat het zo heeft moeten komen! Ik vind het bewonderingswaardig hoe je erover schrijft en fijn dat je er nu vrede mee hebt! Nogmaals sterkte! :rose:
Je pense donc je suis
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
24-05-2023 19:58
Kan natuurlijk ook een vorm geweest zijn van beginnende dementie, ipv een complotdenker. Dan worden mensen soms heel erg wantrouwend, mijn oma had dat ook.

Met de arts, met de apotheek, de verpleegkundigen en zorgenden in het tehuis. Ze dacht steeds dat ze opgelicht werd of bestolen. Moeilijk hoor want zij beleefde het echt zo.
Ik sluit het niet uit inderdaad.
Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker. A. Einstein
Alle reacties Link kopieren
Oplader schreef:
24-05-2023 14:06
Ik heb mijn eerste vaccinatie gekregen op 30 mei, dus ik zit nog even in spanning, maar vooralsnog ben ik er nog.
Dat denk je maar. Jouw bericht is gewoon door de WEF geplaatst. Of George Soros.
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie de wappen gezien in Amsterdam?
Bij de toespraak van Femke Halsema bij de Russische tank.

Ze waren weer helemaal dol :bonk:

https://youtu.be/ppGbYj6jy-g
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
gecondoleerd Tante Slankie. :redrose:
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Every woman deserves a man that destroys her lipstick, not her mascara.
Alle reacties Link kopieren
Cottonclean schreef:
04-06-2023 21:44
Afbeelding
Ach ja, Pythagoras is ook maar een mening. :roll:
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
sorrie, foutje
Alle reacties Link kopieren
Wappie zoekt hond (kwam ik tegen op FB):

Is 100% vrij van chemicaliën, vaccinaties en ontworming in dergelijke vorm.

Ouderlijke honden mogen wat ons betreft het wel gehad hebben, al is helemaal vrij, een geschenk!

Weten we fokkers, mensen etc... Die ook hier steeds meer in geïnteresseerd zijn in natuurlijke preventie & immuunsysteem bevorderende producten, dan komen we graag in contact 😇
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Pfffffffffffffffffff.
Alle reacties Link kopieren
Zouden wappies nu in een dikke trui lopen en ontkennen dat het warm is? Tenslotte is klimaatverandering door WEF bedacht, toch? Of is het klimaat weer uit en is er een nieuwe theorie over duikboten met miljonairs erin?
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
22-06-2023 14:41
Zouden wappies nu in een dikke trui lopen en ontkennen dat het warm is? Tenslotte is klimaatverandering door WEF bedacht, toch? Of is het klimaat weer uit en is er een nieuwe theorie over duikboten met miljonairs erin?
Dat vroeg ik me ook al af, waar de complotten blijven rondom de miljardairs in de duikboot.

Voor zover ik weet wordt de temperatuur nog niet in twijfel getrokken. Wel was het in 1963 ook heel heet, nog veel heter dan nu.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven