Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Documentiare Veerkracht: Gevecht tegen Corona

23-09-2020 20:43 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bernhoven is een klein regioziekenhuis wat in het hart van de corona-uitbraak lag. Er is vanaf het begin van de crisis gefilmd. Erg indrukwekkend om te zien. Het bestaat uit drie afleveringen. Helaas alleen op Videoland te zien maar hier mag je de eerste twee weken gratis kijken.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
En wat is je vraag? Of mening erover?
Alle reacties Link kopieren
Geen vraag, alleen een tip, dat het zeer de moeite waard is om te kijken. En ook als je misschien moeite hebt je aan de 1,5 meter te houden of je je afvraagt waarom de regels weer strenger worden.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Ik vond het ook zeker de moeite waard. Een mooie balans tussen de organisatorische problemen, en het menselijk leed van patiënten en personeel.

Wat mij ook opviel is dat het blijkbaar vaak het geval is dat mensen zelf helemaal niet beseffen hoe ziek ze zijn, en in 1a2dagen om kan slaan en overlijden.
Alle reacties Link kopieren
Ik woon heel dichtbij Bernhoven (en dus midden in het gebied waar destijds de uitbraak zo hevig was).
Ik ken diverse mensen daar werken. En heb natuurlijk het nodige in mijn omgeving meegekregen rondom Corona.

De hevigheid van de documentaire houdt me tegen merk ik. Ik zou ons moeten aanmelden voor de proefperiode, dus eigenlijk kleine moeite. Maar hoor van vele mensen hier in mijn omgeving dat deze afleveringen wel ff binnen komen.
Alle reacties Link kopieren
Er is ergens een topic 'indrukwekkende documentaires', misschien daar posten. Ik kijk/keek daar regelmatig want komen zeker goeie docu's voorbij.
Niemand is onmisbaar
Alle reacties Link kopieren
Deel 1 entertainment/indrukwekkende-documentai ... ages/57646

Deel 2 entertainment/indrukwekkende-documentai ... s/463526/3
Niemand is onmisbaar
Alle reacties Link kopieren
bojoti schreef:
23-09-2020 23:00
Er is ergens een topic 'indrukwekkende documentaires', misschien daar posten. Ik kijk/keek daar regelmatig want komen zeker goeie docu's voorbij.
Wel over nagedacht of de link misschien beter daar paste, uiteindelijk besloten om het toch hier te plaatsen. Misschien dat de pijler nog gewijzigd kan worden?
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
Link nu ook in deel 2 geplaatst. Als dat niet mag ivm dubbel posten hoor ik het graag van de mods.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven