Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Door België naar Frankrijk antigeentest

30-07-2021 23:23 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij rijden morgen naar Frankrijk. We hebben een antigeen testbewijs met een houdbaarheid van 24 uur, dat is de inreisvoorwaarde voor mensen die nog niet volledig gevaccineerd zijn. Nu lees ik dat sinds 17 juli er voor België een PCR nodig is. De antigeentest staat niet in het rijtje van mogelijkheden. Om in Frankrijk te komen moeten we toch echt door België. Heeft iemand toevallig net hetzelfde probleem gehad of weet hier iets meer over? Kan je toch door met je antigeentestbewijs of heb je dan een probleem? Natuurlijk heb ik de officiële sites al bekeken. Alvast dank!
Alle reacties Link kopieren
Als je minder dan 48u in België verblijft, hoef je toch geen test?
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
doornroosje9 schreef:
30-07-2021 23:26
Als je minder dan 48u in België verblijft, hoef je toch geen test?
Precies. Toch nog even de officiële sites doorlezen TO.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
https://www.info-coronavirus.be/nl/reizen/

Naar onder scrollen 'Ik woon niet in België'

Ik woon niet in België

Woon je niet in België en plan je een verblijf van +48 uur in België? Dan gelden deze regels als je in België bent.


En dan een heleboel regels. Maar dus niet als je minder dan 48u in België verblijft.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet welke officiële sites je hebt bekeken, maar ik volg de gegevens van de reisapp van het ministerie van buitenlandse zaken. Wanneer je korter dan 48 uur in België verblijft, heb je geen negatieve test nodig.
Well behaved women rarely make history.
Alle reacties Link kopieren
Zijdus schreef:
30-07-2021 23:31
Ik weet niet welke officiële sites je hebt bekeken, maar ik volg de gegevens van de reisapp van het ministerie van buitenlandse zaken. Wanneer je korter dan 48 uur in België verblijft, heb je geen negatieve test nodig.
Ik heb het niet zorgvuldig gelezen. Ik zie het nu. Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
haringkje schreef:
30-07-2021 23:36
Ik heb het niet zorgvuldig gelezen. Ik zie het nu. Bedankt!
Welcome! Fijne vakantie, wij slapen nu in Noord-Frankrijk en rijden morgen door België terug.
Well behaved women rarely make history.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven