Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Influencers betalen?

02-04-2020 00:00 32 berichten
Naar verluidt betaalt de overheid 8 influencers tussen de 50 en 100k om het binnenblijven te stimuleren. Peanuts op het totale bedrag wat nu uitgegeven wordt, maar een verkeerd signaal vind ik.

Is het niet aan de ouders om dat te controleren? Kunnen jongeren zelf niet nadenken?

Wat mij vooral stoort is dat er dit soort bedragen naar dit soort mensen gaat. Ruim boven modaal voor wat filmpjes.

Link:

https://www.geenstijl.nl/5152732/rutte- ... -promoten/

Wat vinden jullie?

( weet niet hoe een poll moet )
anoniem_396344 wijzigde dit bericht op 02-04-2020 00:01
0.00% gewijzigd
AnAppleADay schreef:
02-04-2020 11:20
Wil je ook weten hoeveel een bureau krijgt om een Postbus51-commercial?
Of hoe dat tegenwoordig ook heet...

Dit is hun baan, ze worden ingehuurd om een boodschap over te brengen.

Ik vind dat er in deze tijden een verkeerd signaal vanuit gaat. Mensen hun hele leven staat op de kop, soms geen werk of inkomen en dan meer dan modaal betalen om influencers in te zetten.

Heeft men geprobeerd of ze dat ook uit zichzelf zouden doen? Moet je willen om ze te betalen als ze dat al niet uit zichzelf doen? Influencers toch? Of moeten we mensen als Quincy Promes ( die voetballer met skitta op dat pleintje ) betalen om binnen te blijven? ( Die speelt trouwens ook een rol in een hit van iemand die betrokken is bij een liquidatie, zingt mee. Opgenomen vanuit de bajes )

En als het nou nog hielp die influencers, maar daar is ook geen sprake van.

Wat mij betreft had de overheid gewoon een beroep gedaan op de influencers om hun invloed te gebruiken. Als je dan toch voor deze lijn kiest, wees dan open en eerlijk over wat er gebeurd is.
anoniem_396344 wijzigde dit bericht op 02-04-2020 11:33
0.09% gewijzigd
xiawoman schreef:
02-04-2020 11:31
:facepalm:

Dat is wel een heel erg kortzichtige reactie zeg. Lees je eens in, verdiep je eens in een onderwerp voordat je begint te roepen.

Ik snap dat echt niet.
Kom maar met een betrouwbare bron met cijfers over hoeveel die influencers betaald worden.
ninanoname schreef:
02-04-2020 11:24
Mijn dochter kijkt veel naar zo'n knul met zo'n kanaal. Die verteld dagelijks over zijn quarantaine (hij kwam terug uit Tirol) en hoe belangrijk dat is. Ze komt dan maar me toe met verhalen over die youtuber en dat hij ook binnenblijft. 'dan is het wel echt belangrijk he, mam?'

Top wel. Belangrijke informatie wordt op haar maat aangeboden en dat lijkt me heel belangrijk.

Of het over zoveel geld gaat als jij zegt, dat weet ik niet. Heb ik ook niet echt een mening over eigenlijk.
Top dat dat soort knullen dat doen!
Nemain• schreef:
02-04-2020 11:33
Kom maar met een betrouwbare bron met cijfers over hoeveel die influencers betaald worden.

Heb je die link al eens gekeken dan? En alle linkjes in die link?

Of hou je het erop dat Geen Stijl geen bron is? Als dat zo is Google je zelf even. Hier roeptoeteren dat het geen bron is klinkt zo hol. Net als een leeg vat. Die klinken het hardst, maar er zit niets in.

Wel hip!
Nemain• schreef:
02-04-2020 11:34
Top dat dat soort knullen dat doen!

Dit zijn de echte helden ja. En dat voor zo'n prikkie! Echt tof van die gast!
ninanoname schreef:
02-04-2020 11:24
Mijn dochter kijkt veel naar zo'n knul met zo'n kanaal. Die verteld dagelijks over zijn quarantaine (hij kwam terug uit Tirol) en hoe belangrijk dat is. Ze komt dan maar me toe met verhalen over die youtuber en dat hij ook binnenblijft. 'dan is het wel echt belangrijk he, mam?'

Top wel. Belangrijke informatie wordt op haar maat aangeboden en dat lijkt me heel belangrijk.

Of het over zoveel geld gaat als jij zegt, dat weet ik niet. Heb ik ook niet echt een mening over eigenlijk.

Die gast ging dus wel naar Tirol toen dat al overal afgeraden werd.

Kennelijk heb ik een heel ander beeld van een rolmodel.
Alle reacties Link kopieren
RocketScienceFiction schreef:
02-04-2020 11:43
Die gast ging dus wel naar Tirol toen dat al overal afgeraden werd.

Kennelijk heb ik een heel ander beeld van een rolmodel.
Dat zou kunnen, weet ik niet.
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven