Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Janssen

22-04-2021 21:41 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er hier mensen die het Janssen vaccin al hebben gehad en heb je ergens last van gehad?

Ik ga deze zaterdag krijgen en ben benieuwd naar ervaringen.
Alle reacties Link kopieren
PoezzinBoots schreef:
23-04-2021 00:02
Ja lekker angst zaaien omdat het kan.

TO, niet nemen hoor want een collega van een anonieme forummer had bultjes.
Oei oei.


Corona krijgen lijkt me enger.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-04-2021 07:15
Reden: Schelden
15.60% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Het maakt volgens mij geen bal uit welke je krijgt, er kunnen bij alle vaccins bijwerkingen optreden. Ik heb dinsdag Pfizer gehad en ben nu weer een beetje tot leven gekomen. Het was twee dagen afzien met hoge koorts en absurde spierpijnen. Ieder lichaam reageert anders. Mijn collega’s hebben in ieder geval geen last van deze klachten gehad. Go for it!
Alle reacties Link kopieren
Janco schreef:
22-04-2021 23:10
Ja collega heeft het net gehad..compleet onder de uitslag..nu getest of het niet puur op de huid zit of ook niet in het bloed.
Veel succes ermee. Ik zou even wachten op hoe dit verder uitpakt, maar ieder maakt z'n eigen keuze hierin.
Hou toch op joh!
Chocolade, altijd goed!
Alle reacties Link kopieren
Janco schreef:
23-04-2021 04:07
[...]
Zeg, doe eens normaal joh.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-04-2021 07:16
Reden: Quote verwijderd
30.56% gewijzigd
Chocolade, altijd goed!
Janco schreef:
22-04-2021 23:10
Ja collega heeft het net gehad..compleet onder de uitslag..nu getest of het niet puur op de huid zit of ook niet in het bloed.
Veel succes ermee. Ik zou even wachten op hoe dit verder uitpakt, maar ieder maakt z'n eigen keuze hierin.
Wat een raar advies obv 1 persoon in jouw omgeving. Misschien ligt het niet aan het vaccin he? Die vaccins zijn uitgebreid getest voordat ze de markt op zijn gekomen.

Ik had nooit last van bijwerkingen bij vaccins, maar ben van de gele koorts prik ontzettend ziek geweest. Als me mensen me vragen geef ik eerlijk antwoord dat ik bijwerkingen heb gehad, maar geen haar op mijn hoofd die er aan denkt mensen op basis daarvan welk advies dan ook te geven. En ja, ik zou het ook zo weer nemen.
Alle reacties Link kopieren
Nou, het vaccin zit erin!
Ben benieuwd of ik er iets van ga merken.
En?

Ik heb hem ook gehad en moet eerlijk zeggen dat ik er de eerste paar dagen wel wat last van had. Beetje algemene malaise, vermoeidheid en rillingen/ spierpijn.
Ging weer over. Niks ernstigs of een reden het niet te doen. Blij dat ie erin zit :yes:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een aantal collega's die echt best wel ziek zijn geweest in de 1e 2 dagen na de vaccinatie.
Ik heb er echt helemaal niets van gevoeld, niet eens een zware arm of iets dergelijks.
Ik heb het Janssen vaccin vanmiddag gekregen, had wel een pijnlijke arm na de prik.
Hopelijk blijft het hierbij, maar nog te vroeg om iets te zeggen over verhoging, spierpijn ed.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag gewerkt op een priklocatie waar mensen het Janssen vaccin kregen in de middag (in de ochtend vaccineerden we Moderna).
Ik was de persoon die na de vaccinatie observeerde en vond wel dat de mensen direct na de prik bij het Janssen vaccin meer last van hun arm hadden. Wreven meer over de plek en hadden meer behoefte om hun arm echt door te bewegen.
Ik heb geen mensen gehad die in het kwartier/half uur erna zich naar voelden behalve 1 persoon die erg gespannen was en even wou liggen op het bed (zat na 5 minuten al weer rechtop).
Hoe de reacties in de dag(en) erna is, weet ik nu natuurlijk nog niet.
Voor de prikkers was de vloeistof van het Janssen vaccin iets dikker om te prikken.

Trouwens geen mensen gehad die direct een rode plek op de arm kregen, terwijl dat toch wel eens gebeurt.
Deedee, het viel me idd een klein beetje tegen qua gevoeligheid in de arm. Vooralsnog voel ik me goed verder, hopelijk blijft het zo :thumbsup:
Mijn theorie is dat mensen die geen last krijgen van het vaccin Janssen wellicht al (ongemerkt) corona hebben gehad. Al mijn collega’s hadden er nl last van, behalve diegenen die het gehad hadden. Toeval...of? Wat denken jullie?
Alle reacties Link kopieren
Bij ons kregen de meeste collega's (verpleegkundigen in het ziekenhuis) Moderna en degenen die het al gehad hadden, kregen van de 1e vaccinatie al meer klachten. Vermoeidheid, spierpijn, wat misselijk. Degenen die geen covid hadden gehad, hebben deze klachten meer bij de 2e enting.
Alle reacties Link kopieren
Zijn er al ervaringen van mensen die Corona hebben gehad en het Janssen vaccin hebben gekregen? Ik heb zelf half maart nog Corona gehad, sinds begin april weer goed hersteld, maar nu kan ik half mei met Janssen worden geprikt op m'n werk. Benieuwd of anderen daar al verhalen over hebben gehoord?
Alle reacties Link kopieren
Gisterochtend heb ik mijn Janssen vaccinatie gehad via mijn werk. In de loop van de dag begon ik me minder fit te voelen. Gisteravond erg rillerig en na een warme douche lekker vroeg naar bed gegaan. Vannacht heb ik erg gezweet en nu heb ik wat hoofdpijn en overal wat spierpijn. En een gevoelige arm. Desondanks ben ik blij dat ik nu gevaccineerd ben! Ik heb overigens nog geen Corona gehad.

Mijn mond valt trouwens open van sommige lompe en zure reacties hier op een heel normale vraag. Als je niks zinnigs te melden hebt, waarom heb je dan toch het idee dat je een bijdrage moet spuien?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven