Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Je suis wappie

23-04-2021 12:45 3128 berichten
Ik lees hier veel mensen die het zwalkende beleid en de coronacrisis doodserieus nemen. De een is nog zwaarder in de leer dan de ander. Ik vraag mij af waar zijn de “wappies”? Ik vind het persoonlijk niet zo erg een wappie te zijn. Ik vind mijzelf geen wappie maar ik lig er niet wakker van als mensen dat anders zien. Ik ben tegen de maatregelen op 1 na, als je ziek bent blijf je thuis. Ik ben erg opgevoed met het idee even proberen en dat heeft mij een aantal jaren geleden de kop gekost en oa door corona besef ik mij wel dat we onze gezondheid iets serieuzer mogen nemen.

Dus ja ik geloof dat corona bestaat en nee niet in die maatregelen. Niet in vaccins die in testfasen zitten en zoek mensen die het ook zo zien. Dus behalve als er een leuke vraag bij zit zal ik niet reageren op mensen die voor zijn. Dit is net als uitgerekend in augustus topic een draadje voor mensen die het ook maar vreemd vinden en niet voor mensen die nooit kinderen willen of al 14 jaar ouders zijn.
Ik vind het eigenlijk behoorlijk trollen om in een topic dat ‘je suis wappie’ heet je anti-wappie standpunten te verkondigen. (Als trollen provoceren is, zoals het linkje zegt dat de forummer deelde die mij een troll noemt).
Alle reacties Link kopieren
smulrol schreef:
03-06-2021 14:15
Tsja. Ik vind het een accurate beschrijving van hoe jij je presenteert.
Echt, na meer dan een jaar wil het nog steeds niet in jouw hoofdje doordringen: NIEMAND is geïnteresseerd in het feit dat jij je niet wil laten vaccineren. Get a life.
Nou gezien de reacties die ze krijgt toch wel
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Dit topic heeft meer dan 3000 postings en zal daarom gesloten worden.
Er kan een nieuw topic worden geopend of verder gediscussieerd in andere topics.

Met vriendelijke groet,

Moderator Vivaforum.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven