Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Man naar massagesalon in coronatijd

04-06-2020 20:39 80 berichten
Ik heb even ruggespraak nodig geloof ik. Mijn man gaat morgen naar een massagesalon. Hij heeft een zittend beroep en zijn rug heeft baat bij de massages. Niet écht medisch noodzakelijk dus. Voor Corona ging hij wekelijks. Nu wilt hij dit dus weer gaan oppakken. Ik had aangegeven me hier niet goed bij te voelen. Je gaat toch niet vrijwillig in een klein hokje liggen met een masseuse die de hele dag totaal geen afstand kan houden van mensen, alleen voor “de lekker”? Ze zal vast een mondkapje dragen, maar toch..
Ik had de rol van zijn masseur op mij genomen en de wens dus uitgesproken dat hij er voorlopig niet heen gaat. Maar hij gaat dus toch. En ik merk dat ik boos ben. Ik wil hem eigenlijk twee weken in quarantaine doen in het logeerbed.
Graag even jullie nuchtere blik. Stel ik me aan?

Stel ik me aan?

Totaal aantal stemmen: 238

Ja (71%)
Nee (12%)
Een beetje (16%)
anoniem_371618 wijzigde dit bericht op 05-06-2020 12:34
1.90% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf rugklachten door het thuiswerken en ga ook een afspraak boeken. Ik acht de kans dat ze ziek is bijzonder klein.
Alle reacties Link kopieren
Ja je stelt je aan. Als wr bij beiden geen klachten zijn geedt RIVM aan dat het kan.
Alle reacties Link kopieren
Je wilt hem niet in quarantaine doen... Je wilt wraak omdat hij niet luistert.

Ik werk ook thuis, ben helemaal brak eind van de dag, overal pijn... ben blij dat het weer kan en mag, man kan het niet zo goed dan de masseur, hoe lief ook...
Alle reacties Link kopieren
Ja, je stelt je aan.
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
Als het daar al tijden wekelijkse prik is denk ik dat hij andere plannen heeft met die masseuse.

Dus jep, het logeerbed zou nog het hoogst haalbare zijn.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Is het een massagesalon of een “massagesalon”?
Dat je hem überhaupt in het logeerbed wil, en niet gewoon 2 weken in de schuur :$ :P

Met andere woorden ik vind dat je je aanstelt.
Alle reacties Link kopieren
Tillif schreef:
04-06-2020 20:46
Is het een massagesalon of een “massagesalon”?
Uiteraard zegt ie thuis het eerste en is het in realiteit het 2de.

Zeker als ze samen in een klein hokje kruipen.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Je man kan een FPP2 mondkapje dragen en de masseur zelf draagt hopelijk ook mondbescherming.

Vind een massagesalon eerlijk gezegd nogal bijzonder klinken als het om gezondheidsredenen gaat. Dan kun je beter naar een fysio, die masseren veel functioneler dan 'alleen voor de lekker'.
Wissewis schreef:
04-06-2020 20:46
Als het daar al tijden wekelijkse prik is denk ik dat hij andere plannen heeft met die masseuse.

Dus jep, het logeerbed zou nog het hoogst haalbare zijn.
Nee hoor. Ik ben er zelf ook weleens geweest. Het is echt een massagesalon en ik weet, hem kennende, zeker dat hij geen andere plannen met die dame heeft (als ze daar al open voor zou staan).
Ik ga ook weer hoor. Ik ga niet tot Corona weg is mijn leven on hold doen.
Je kan er wel van uit gaan dat die vrouw ook niet ziek wil worden en er dus alles aan doet om zo hygiënisch mogelijk te werken. Als de salons niet open mochten dan had het kabinet wel besloten dat ze dicht moesten blijven.
Hardstikke leuk dat je aanbied om het te doen maar dat is natuurlijk niet te vergelijken met een masseuse.
Dus ja, je stelt je aan.
Alle reacties Link kopieren
BuzzFeed schreef:
04-06-2020 20:49
Nee hoor. Ik ben er zelf ook weleens geweest. Het is echt een massagesalon en ik weet, hem kennende, zeker dat hij geen andere plannen met die dame heeft.
Ruggespraak over man’s rug.
BuzzFeed schreef:
04-06-2020 20:49
Nee hoor. Ik ben er zelf ook weleens geweest. Het is echt een massagesalon en ik weet, hem kennende, zeker dat hij geen andere plannen met die dame heeft.
Is een fysiotherapeut dan geen optie? Zij werken volgens protocol. Niet dat dat een garantie is trouwens.
redbulletje schreef:
04-06-2020 20:48
Je man kan een FPP2 mondkapje dragen en de masseur zelf draagt hopelijk ook mondbescherming.

Vind een massagesalon eerlijk gezegd nogal bijzonder klinken als het om gezondheidsredenen gaat. Dan kun je beter naar een fysio, die masseren veel functioneler dan 'alleen voor de lekker'.
Nee hoor. Er zijn heel kundige massagesalons waar veel fysios op het gebied van massage nog wat van kunnen leren.
Alle reacties Link kopieren
Ik had de rol van zijn masseur op mij genomen en de wens dus uitgesproken dat hij er voorlopig niet heen gaat. Maar hij gaat dus toch. En ik merk dat ik boos ben. Ik wil hem eigenlijk twee weken in quarantaine doen in het logeerbed.

Lekker gelijkwaardig ook. Hij is te gast in jouw huis en jij gaat over ieders plek?
S-Groot schreef:
04-06-2020 20:53
Lekker gelijkwaardig ook. Hij is te gast in jouw huis en jij gaat over ieders plek?
Dit is een beetje mijn boosheid die spreekt natuurlijk. Maar ik voel de boosheid al een beetje verdwijnen. Bedankt voor de reacties tot nu toe.
Zit een van jullie in de risicogroep?
Gatekeeper* schreef:
04-06-2020 21:11
Zit een van jullie in de risicogroep?
Nee gelukkig niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik was heel blij dat ik weer naar mijn masseuse kon. Gun die man dat.
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
Als de masseuse een mondkapje draagt zal het wel loslopen.
Ik hoop oprecht dat dit bij zo’n obscure salon is en hij er een happy ending bij boekt. Als je hier al zo boos over bent heeft ie het waarschijnlijk hard nodig.

Je man in ‘quarantaine doen’ :wtf:
kerst schreef:
04-06-2020 21:16
Als de masseuse een mondkapje draagt zal het wel loslopen.

Pijpt dat niet heel lastig met een mondkapje?
redbulletje schreef:
04-06-2020 20:48
Je man kan een FPP2 mondkapje dragen en de masseur zelf draagt hopelijk ook mondbescherming.

Vind een massagesalon eerlijk gezegd nogal bijzonder klinken als het om gezondheidsredenen gaat. Dan kun je beter naar een fysio, die masseren veel functioneler dan 'alleen voor de lekker'.
Zo te horen heb jij er niet veel verstand van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven