Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Neopreen mondkapje voor kinderen

12-07-2020 23:41 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind zelf de neopreen mondkapjes fijner dan de katoenen en ben daarom op zoek naar zulke mondkapjes voor mijn kinderen. Heeft iemand die toevallig al ergens gekocht? Via Google kom ik 1 kinderkleding winkel tegen die ze verkoopt, maar waar ik voor mezelf €9,95 kwijt was voor 3 stuks, kosten ze daar €17.95 per stuk, en dat vind ik best aan de prijzige kant...
Lijkt me niet erg veilig.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
12-07-2020 23:48
Lijkt me niet erg veilig.
Mij ook niet :|
Alle reacties Link kopieren
Door neopreen kan je toch helemaal niet ademen?

Edit: Ok, ik heb dus kennelijk iets gemist. Ze bestaan. Maar alsnog lijkt het me erg oncomfortabel, warm en onprettig ruiken (plasticlucht). Maar misschien associeer ik het teveel met surf- en duikpakken.
lariba wijzigde dit bericht op 13-07-2020 00:03
68.67% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
12-07-2020 23:48
Lijkt me niet erg veilig.
Want?
Alle reacties Link kopieren
Lariba schreef:
13-07-2020 00:00
Door neopreen kan je toch helemaal niet ademen?
Echt wel. Heb zelf ook neopreen mondkapjes gekocht: vele malen fijner dan die wegwerpdingen.
Daar kan je toch niet door ademen?
Denk dat je een andere stof bedoelt.
Alle reacties Link kopieren
*Sally* schreef:
13-07-2020 00:03
Daar kan je toch niet door ademen?
Denk dat je een andere stof bedoelt.
Nee hoor ;-) , ik wil geen reclame maken, maar als je Googlet kom je ze wel tegen, ik vind ze juist veel fijner ademen dan katoenen maskers en milieu vriendelijker dan de wegwerp varianten.
girasole3 schreef:
13-07-2020 00:01
Want?
Omdat dat spul is waar duikpakken van gemaakt worden en het flink isoleert.
Alle reacties Link kopieren
Bekijk SAFESAVE mondkapjes wasbaar en herbruikbaar-100% neopreen mondkapje-niet medisch mondmasker-3 stuks-Zwart op: https://www.bol.com/nl/p/safesave-mondk ... _iphoneapp

Deze heb ik
Alle reacties Link kopieren
Waar hebben kinderen mondkapje nodig dan?
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Apatura schreef:
13-07-2020 00:12
Waar hebben kinderen mondkapje nodig dan?
In het vliegtuig.
girasole3 schreef:
13-07-2020 00:11
Bekijk SAFESAVE mondkapjes wasbaar en herbruikbaar-100% neopreen mondkapje-niet medisch mondmasker-3 stuks-Zwart op: https://www.bol.com/nl/p/safesave-mondk ... _iphoneapp

Deze heb ik
Aliexpress staat echt vol met die maskers. Hoe snel had je ze in huis? En rekken die niet erg uit gedurende de dag? Dat zag ik namelijk bij een vlogger gebeuren die de hele dag aan het vloggen was en dus steeds masker op en af deed. Heb er ook aan zitten twijfelen om zo'n masker te kopen maar daardoor dus niet gedaan. Ben inmiddels voorzien maar mocht er een kapot gaan...
Alle reacties Link kopieren
nuquixx schreef:
13-07-2020 00:37
In het vliegtuig.
Ah oke. Ja dat verschilt idd per maatschappij welke leeftijd t verplicht is. Ik schrok al.
Been there, done that, got the T-shirt.
Ach die dingen.. ik vind ze vreselijk. De gewone vind ik fijner. De eigengemaakte nog fijner :D
Ik vind het zo vervelend aanvoelen, kreeg er een van iemand maar ik hoef niet.
Alle reacties Link kopieren
Als de bedoeling is dat je anderen niet infecteert (hoewel je dan toch niet naar buiten mag?) dan helpt ieder mondkapje.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Heel erg lelijk die grote modellen waardoor je halve hoofd verdwijnt, net als van die ‘snavels’ die zo naar voren staan.
Alle reacties Link kopieren
girasole3 schreef:
13-07-2020 00:11
Bekijk SAFESAVE mondkapjes wasbaar en herbruikbaar-100% neopreen mondkapje-niet medisch mondmasker-3 stuks-Zwart op: https://www.bol.com/nl/p/safesave-mondk ... _iphoneapp

Deze heb ik
Ik ook en ik vind ze fijner dan de gewone stoffen kapjes.
Alle reacties Link kopieren
TsumTsum schreef:
13-07-2020 01:03
Aliexpress staat echt vol met die maskers. Hoe snel had je ze in huis? En rekken die niet erg uit gedurende de dag? Dat zag ik namelijk bij een vlogger gebeuren die de hele dag aan het vloggen was en dus steeds masker op en af deed. Heb er ook aan zitten twijfelen om zo'n masker te kopen maar daardoor dus niet gedaan. Ben inmiddels voorzien maar mocht er een kapot gaan...
Ik heb deze voor in het vliegtuig, hoeft dus niet de hele tijd op en af.
Ik had ze de volgende dag binnen; ik bestel nooit iets bij de Ali’s van deze wereld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven