Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Passen jullie je reisplannen aan vanwege het coronavirus?

01-03-2020 17:38 804 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van een ander topic hier ben ik benieuwd of jullie je vakantie- en reisplannen aanpassen vanwege het Coronavirus.

Pas jij je reisplannen aan vanwege het coronavirus?

Totaal aantal stemmen: 489

Nee (21%)
Ik vermijd alleen landen als Italië, Zuid-Korea en China (5%)
Ik kijk het even aan en wacht met boeken (21%)
Ik heb al geboekt en zie het tegen die tijd wel (31%)
Ik zou het liefste annuleren, maar dat kan niet (3%)
Ik ga niet of stel mijn reis uit (17%)
Ik twijfel (2%)
Zeg me je naam en ik vertel je hoe je heet.
Alle reacties Link kopieren
Dank je Superhuisvrouw!
Alle reacties Link kopieren
oudebaas schreef:
14-04-2020 15:56
Ik denk dat die vaccinatie nog wel even op zich laat wachten ondanks de überoptimistische juichberichten. Tegen AIDS is na 40 jaar nóg geen vaccin, ondanks de miljarden die daarvoor in onderzoek zijn gestoken en ondanks de juichberichten die met name vorige eeuw regelmatig verschenen. En ook tegen Zika en Dengue is nog niks.
Uiteraard hoop ik op een vaccin binnen een jaar. En anders wordt het toch jarenlang de anderhalve meter totdat 60-80% ziek is geweest.
Ten tijde van de aids epidemie was onze kennis over virussen nog heel miniem en stond de biotechnologie nog in de babyschoentjes.
Nu zijn we een heel stuk verder met onze kennis, biotechnologie en dmv van het internet is het analyseren delen en verspreiden van informatie razendsnel.

En aids is een retrovirus, wat het maken van een vaccin lastig maakt. COVID-19 is een coronavirus.
Let’s go Brandon!
havermout1 schreef:
15-04-2020 02:21
Ten tijde van de aids epidemie was onze kennis over virussen nog heel miniem en stond de biotechnologie nog in de babyschoentjes.
Nu zijn we een heel stuk verder met onze kennis, biotechnologie en dmv van het internet is het analyseren delen en verspreiden van informatie razendsnel.

En aids is een retrovirus, wat het maken van een vaccin lastig maakt. COVID-19 is een coronavirus.
En ze waren ten tijde van SARS al begonnen met een vaccinontwerp, maar toen dat uitdoofde, viel ook de financiering weg. Ze hebben nu wel hun werk van toen terug afgestoft en zijn verder gegaan. Dat er zoveel partijen in de race zijn, goeie financieringen krijgen en bureaucratisch geen duimbreed in de weg wordt gelegd nu, zal wel meehelpen tot snel resultaat te kunnen komen.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
15-04-2020 07:41
En ze waren ten tijde van SARS al begonnen met een vaccinontwerp, maar toen dat uitdoofde, viel ook de financiering weg. Ze hebben nu wel hun werk van toen terug afgestoft en zijn verder gegaan. Dat er zoveel partijen in de race zijn, goeie financieringen krijgen en bureaucratisch geen duimbreed in de weg wordt gelegd nu, zal wel meehelpen tot snel resultaat te kunnen komen.
Precies, kortom appels =/= peren.
Let’s go Brandon!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven