Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Saamhorigheid door #coronalied

31-03-2020 14:50 67 berichten
Maar dan via een andere weg dan beoogd. De tranen rolden over mijn wangen van het lachen door de reacties op twitter. Moet zo nog wel de tekst van het lied opzoeken. Heb alleen een stukje gezien bij Jinek. Ik zag namelijk een aantal stukjes voorbij komen maar ik kan niet geloven dat het er echt in stond.

Wat vind je van het corona;ied?

Totaal aantal stemmen: 74

Nog niet gehoord. Ik ga het zo beluisteren. (9%)
Niet gehoord, en ook geen behoefte aan. (55%)
Vreselijk. (31%)
Kippenvel! (4%)
Maloochem schreef:
31-03-2020 17:27
In dit geval bedoel ik het positief: kippenvel wanneer muziek je raakt. Ik geloof dat elk nummer dat kan bewerkstelligen namelijk. Zelfs dit nummer.
Bij elk mens? Lijkt me niet.
Ik vind het tenenkrommend. Zowel het 'lied' als de tv-tijd die de BN-ers op die manier weer voor zichzelf proberen te genereren.
Natuurlijk kan niet elk nummer de goede kippenvel bewerkstelligen, jij bent gek. :-D :-D :-D :-D
herfstappeltaart schreef:
31-03-2020 16:11
Dan heb ik je verkeerd begrepen. Excusez moi.
Ik heb geen kuthumeur hoor, en nee gelukkig heb ik het coronalied nog niet gehoord. Ik hoop het zo te houden. :P
Mooi! B)
Vond trouwens dat klassieke gejengel van allerhande muzikanten wat op de publieke tv werd uitgezonden vorige week ook 3 keer niks.
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
31-03-2020 17:35
Natuurlijk kan niet elk nummer de goede kippenvel bewerkstelligen, jij bent gek. :-D :-D :-D :-D
Krijg jij geen kippenvel van 'ik zing dit lied voor jou alleen' dan? O_O
Honey, you should see me in a crown
Eurus schreef:
31-03-2020 17:50
Krijg jij geen kippenvel van 'ik zing dit lied voor jou alleen' dan? O_O
Nee. Ga er wel van braken. Zo diep raakt het me.
Buiten dat het natuurlijk een grof schandaal is dat ik deze mevrouw even laat zien èn dat het echt alles over mij zegt, toch maar:

https://twitter.com/KTHopkins/status/12 ... 85089?s=20

Ja, ik vond 'm wel leuk.
:mrgreen:
Maloochem schreef:
31-03-2020 17:27
In dit geval bedoel ik het positief: kippenvel wanneer muziek je raakt. Ik geloof dat elk nummer dat kan bewerkstelligen namelijk. Zelfs dit nummer.

Oeps! Dan heb ik het verkeerde ingevuld. Twijfelde tussen helemaal niks en kippenvel.
Hetvrijewoord schreef:
31-03-2020 21:36
Buiten dat het natuurlijk een grof schandaal is dat ik deze mevrouw even laat zien èn dat het echt alles over mij zegt, toch maar:

https://twitter.com/KTHopkins/status/12 ... 85089?s=20

Ja, ik vond 'm wel leuk.
:mrgreen:
:heart:
redbulletje schreef:
31-03-2020 17:35
Ik vind het tenenkrommend. Zowel het 'lied' als de tv-tijd die de BN-ers op die manier weer voor zichzelf proberen te genereren.
Dit zo erg, stelletje aandachtshoeren
Nemain• schreef:
31-03-2020 17:33
Bij elk mens? Lijkt me niet.
Nog een keer lezen. En nog een keer en nog een keer.. totdat je begrijpt wat er staat.
Maloochem schreef:
31-03-2020 23:30
Nog een keer lezen. En nog een keer en nog een keer.. totdat je begrijpt wat er staat.
Jij gelooft dat elk nummer kan bewerkstelligen dat het je raakt en je daardoor kippenvel krijgt.
Nemain• schreef:
31-03-2020 23:32
Jij gelooft dat elk nummer kan bewerkstelligen dat het je raakt en je daardoor kippenvel krijgt.
Bijna. Niet jou, maar een persoon. Jannes heeft ook fans die helemaal week worden van zijn muziek.
Maloochem schreef:
01-04-2020 00:13
Bijna. Niet jou, maar een persoon. Jannes heeft ook fans die helemaal week worden van zijn muziek.
Dan moet je duidelijker schrijven.
Nemain• schreef:
01-04-2020 00:15
Dan moet je duidelijker schrijven.
Nee, flauw. Ik zal mijn best doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het niks, Zelfde geldt voor het luiden van kerkklokken en het brengen van serenades vanaf je balkon.
En nou is het afgelopen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven