Entertainment
alle pijlers
Instagram-families, deel 2
zondag 24 maart 2024 om 15:50
Hier praten we over de verschillende families op instagram, sommigen zijn bekend van tv-programma’s.
Bashen is niet toegestaan, kritische kanttekeningen wel.
Voor de mommyvloggers is er een apart topic, op de pijler kinderen.
Enkele accounts om te volgen:
- come.on.lets.do.this (hier: COLDT)
- Janneke.dbm
- demammavan en depappavan
- pleeggezin_van_jan_steen
- de kliek van Lies
- ballerinafarm
- de Kraantjes
- Eline.vanderwoude
- thezhoufamily
- deviervankim
Mocht je om een of andere (vage) reden geblokt zijn, dan kun je de families hier evengoed bekijken : storynavigation.com
Bashen is niet toegestaan, kritische kanttekeningen wel.
Voor de mommyvloggers is er een apart topic, op de pijler kinderen.
Enkele accounts om te volgen:
- come.on.lets.do.this (hier: COLDT)
- Janneke.dbm
- demammavan en depappavan
- pleeggezin_van_jan_steen
- de kliek van Lies
- ballerinafarm
- de Kraantjes
- Eline.vanderwoude
- thezhoufamily
- deviervankim
Mocht je om een of andere (vage) reden geblokt zijn, dan kun je de families hier evengoed bekijken : storynavigation.com
himalaya wijzigde dit bericht op 17-11-2024 10:52
14.84% gewijzigd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zondag 24 maart 2024 om 18:10
AM geeft aan dat ze as dinsdag 23 jaar getrouwd is. Dat ze op dinsdagmorgen is getrouwd. 1 van de 2 klopt dan niet. Dinsdag is het de 26ste. 23 jaar terug viel de 26ste op maandag. Dus of ze is op maandag getrouwd of ze is woensdag pas 23 jaar getrouwd.
Taal is niet echt haar ding maar rekenen dus ook al niet.
zondag 24 maart 2024 om 18:20
Wat ik echt nooit zou toestaan is dat mijn partner me s ochtends filmt als ik nog in bed lig (ok filmen is nog ok, maar dat open en bloot op IG gooien echt no way.
Vind het ook echt bizar als je dat toe laat.
zondag 24 maart 2024 om 18:20
Wat ik echt nooit zou toestaan is dat mijn partner me s ochtends filmt als ik nog in bed lig (ok filmen is nog ok, maar dat open en bloot op IG gooien echt no way.
zondag 24 maart 2024 om 18:28
Snap ik ook echt niet, en samen in bad hoef ik ook niet te zien.Craziestcatlady schreef: ↑24-03-2024 18:20Wat ik echt nooit zou toestaan is dat mijn partner me s ochtends filmt als ik nog in bed lig (ok filmen is nog ok, maar dat open en bloot op IG gooien echt no way.
zondag 24 maart 2024 om 18:39
Ach, weer een leugentje.Nina-tje schreef: ↑24-03-2024 18:10AM geeft aan dat ze as dinsdag 23 jaar getrouwd is. Dat ze op dinsdagmorgen is getrouwd. 1 van de 2 klopt dan niet. Dinsdag is het de 26ste. 23 jaar terug viel de 26ste op maandag. Dus of ze is op maandag getrouwd of ze is woensdag pas 23 jaar getrouwd.
Ze kan haar eigen waarheid niet meer bijhouden.
zondag 24 maart 2024 om 18:55
zondag 24 maart 2024 om 19:10
Ze liegt wanneer het haar uitkomtNina-tje schreef: ↑24-03-2024 18:10AM geeft aan dat ze as dinsdag 23 jaar getrouwd is. Dat ze op dinsdagmorgen is getrouwd. 1 van de 2 klopt dan niet. Dinsdag is het de 26ste. 23 jaar terug viel de 26ste op maandag. Dus of ze is op maandag getrouwd of ze is woensdag pas 23 jaar getrouwd.
zondag 24 maart 2024 om 19:10
Ze liegt wanneer het haar uitkomtNina-tje schreef: ↑24-03-2024 18:10AM geeft aan dat ze as dinsdag 23 jaar getrouwd is. Dat ze op dinsdagmorgen is getrouwd. 1 van de 2 klopt dan niet. Dinsdag is het de 26ste. 23 jaar terug viel de 26ste op maandag. Dus of ze is op maandag getrouwd of ze is woensdag pas 23 jaar getrouwd.
zondag 24 maart 2024 om 19:11
Een weekend ? Ze gaan maar 1 nachtjeToedeledoki schreef: ↑24-03-2024 18:45Hetbis één groot reclameblok, deze zondag.
Hoezo een weekend samen met je man weg.
Die is goed genoeg om die belachelijke koffer mee te zeulen.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in