Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Voel me weer helemaal goed maar heb me niet laten testen?

21-01-2021 08:39 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen iedereen,

Ik weet even niet wat ik precies moet doen. Ik moest gisteren werken. Maar had vanochtend keelpijn waardoor ik steeds moest hoesten. Heb me dus ziekgemeld. Mijn werkgever zei al gelijk dat ik inderdaad thuis moest blijven en beter een coronatest kon laten doen. Ik lag gisteren de hele dag in bed. Vandaag ben ik vrij en ik moet morgen pas weer werken maar ben al inmiddels beter. Ik voel me weer helemaal goed na een dagje uitzieken. Geen keelpijn, geen hoofdpijn, geen koorts. Ik kan eigenlijk morgen gewoon werken. Maar ik weet niet wat ik nu moet doen? Kan ik al meteen naar mijn werkgever bellen en zeggen dat ik me goed voel of moet ik me eerst per see laten testen voordat ik aan de slag kan gaan?
Alle reacties Link kopieren
guppekop schreef:
21-01-2021 14:13
maar mensen, dan zou je je iedere week wel kunnen laten testen toch?

Of begrijpen we elkaar niet met mijn 'blegh'dag? Ik bedoel dus echt dat je je gewoon niet helemaal fit voelt, misschien een beetje hoesten of bijv. beetje hoofdpijn/vol hoofd en een dag later is het weer weg. Zoiets dat je je ook VOOR corona niet zou ziek melden, en je prima de dag door komt. hooguit dat je `s avonds wat eerder naar bed gaat, dat bedoel ik.
Heb je elke week zo'n dag? Dan zou ik sowieso maar eens naar de dokter gaan, dat klinkt wel erg ongezond.
Alle reacties Link kopieren
*Sally* schreef:
21-01-2021 14:53
Ja hoor, we zijn allemaal potentiële moordenaars. Doe eens even normaal.
Doe zelf normaal joh, dat is toch niet wat ik schrijf?
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
justagirly schreef:
22-01-2021 09:49
Zo wordt het ook in reclame spotjes gezegd hoor. Als je denkt aan testen, laat je dan testen.
ja, er wordt ook gezegd dat het klinisch bewezen is, als beste uit de test komt en nu nog lekkerder is
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
22-01-2021 09:37
Als jij spring zegt vraag ik hoe hoog?


of vraag ik waarom?
Ach, lekker recalcitrante houding heb je.
..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven