Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Wat ga jij kopen als je 'winkel' weer open is?

14-01-2021 20:25 324 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij winkel kan je zelf een winkel invullen.

Ik wil naar de action voor een flinke portie dingen die je niet nodig hebt maar nu gemist hebt.

En naar de Hema voor nieuwe washandjes. Bestel niet online wil gewoon voelen kijken enzo

En jullie?
Alle reacties Link kopieren
Nou nog niet veel gekocht, ben niet zo een fan van een afspraak maken om te winkelen. Ik wil.spontaan de winkel in.
Helemaal als ik de Primark gekte zie rondom te afspraken

Iemand stille hoop dat we 28 april weer spontaan de winkels in en uit kunnen huppelen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al veel afspraken gemaakt. vandaag alleen al 4. maar het spontane is er wel af zo en dat vind ik jammer. En als ik dan ergens iets in een etalage zie kan je er niet ff binnenlopen dus ja ik hoop zeker dat de 28ste alles weer open gaat
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Ook hier inmiddels helemaal klaar met winkelen op afspraak. Je moet alles zo plannen en bij nadenken, ik vergeet veel en dan moet je weer in je agenda gaan kijken wanneer je kan en dan hopen dat de winkel nog een tijdslot heeft op dat moment...
Ik probeer al eeuwen een afspraak te plannen bij Primark, echt spullen voor de kleine meid nodig. Gaan om middernacht open, dan slaap ik! En dus weer achter het net vissen...
Bij de Blokker moet ik nog glazen halen, vergeet ik steeds.
Ik wil voor frummel in mijn buik lekker snuffen bij Prenatal, Hema etc.. kansloos met afspraken.

Ik duim dan ook hard mee dat vanaf 28 april de winkels weer zonder tijdrestricties open mogen. Even in de rij staan heb ik er graag voor over.

Vandaag vroeg de kleine meid ook wanneer we weer naar de dierentuin gaan (hebben een abbo).. Ik vind het onzin om daar naar toe te gaan, testen en dan weer naar huis om een dag later weer te gaan. Testen vind ik niet erg, wel dat het in de buurt van de attractie moet zijn. Pfff.... de rek is er wel uit.
Toch hoor ik weer meer besmettingen om me heen en weet je dat je het wel ergens voor doet.... ik zie aan die mensen dat het echt geen onschuldig virusje is.
Een baksteen is nooit alleen
Alle reacties Link kopieren
Ik duim ook heel hard voor 28 april!

Ik weiger om op afspraak te winkelen. Ik wil gewoon een uur kunnen rondbanjeren in een winkel en vertrekken zonder ook maar iets gekocht te hebben zonder me knetter lullig te voelen. Ik wil niet op tijd moeten komen. Ik wil niet moeten plannen waar ik heen wil. Ik wil gewoon ergens binnen komen waaien wanneer ik wil en er ook weer uit kunnen wanneer ik wil zonder dat er oogjes in mijn rug prikken hoe lang ik wel niet binnen ben geweest. Ik wil dingen kunnen bestellen en dan retourneren bij de winkel in plaats van moeten opsturen. Ik wil sowieso dingen kunnen retoureren, ik heb nog steeds 2 kussenslopen van Action liggen die ik weg wil hebben. Ik wil zelf mijn plantjes uit kunnen zoeken in plaats van een willekeurig te groot, te klein of afgekloven exemplaar opgestuurd krijgen. Gewoon kunnen denken shit ik heb dit nodig en er dan gewoon even heen kunnen lopen.

Ik wil slippers van de Primark, een notitieblok van de Action of Hema ofzo, thee van Xenos en snuffelen in de Xenos, Casa, Action en TJ Maxx.

Ik kan echt niet wachten tot het weer mag! En naar een restaurant, als ik weer mag ga ik meteen. :heart:
Naar de bouwmarkt om haak en touw/ketting te halen zodat ik mijn hangstoel aan de overkapping kan ophangen
Naar het tuincentrum om te kijken naar een vuurtafel of iets anders qua verwarming over de overkapping en een smalle groenblijvende struik tegen de inkijk
Schoenen voor dochter
Nieuw glazen bij Dille en Kamille
Sloffen voor mezelf
Alle reacties Link kopieren
Tuincentrum : lavendel en andere geurende planten om hommels en bijen naar mn dakterras te lokken.

Het Kookpunt op het Noordplein in Rotterdam of DOK in de Haagse Passage: van mn moeder krijg ik nieuwe pannen.

Bij Hema en/of Zeeman : ondergoed, sokken, handdoeken, opruimbakjes voor kantoorspullen.

Heb geen enkele keer op afspraak gewinkeld. Ingewikkeld te plannen als je naar meerdere winkels wilt.
Dan houd ik mn "aandrang" nog wel even op.
amarna wijzigde dit bericht op 20-04-2021 13:39
19.58% gewijzigd
.
anoniem_27844 wijzigde dit bericht op 16-06-2021 16:32
99.69% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
ik ga het plannen juist wel missen bij bepaalde winkels.
Ik hou niet van shoppen dus funshoppen doe ik dus nooit
Maar ik heb liever een gegarandeerd plekje om 10 in tuincentrum dan dat ik langs moet fietsen en weer omdraai omdat er een enorme rij staat zoals vorig jaar
Ik ben op afspraak alleen 1x bij zeeman en 1x bij hema geweest. Sokken, ondergoed en wat knutsel en paasdingen gekocht.

Heb wel weer zin om ook kleding te gaan kopen. Ik koop dat voor mezelf nooit online.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een badkamerkastje nodig en ik zoek binnenkort wel een rustig moment uit om even bij de Ikea langs te gaan.
Strijkplank, keukenmachine en een nieuwe spijkerbroek zoeken.

Gisteren voor het eerst een winkelafspraken gemaakt, muurverf van de Praxis en een wekker.
Alle reacties Link kopieren
smulrol schreef:
20-04-2021 13:30
ik ga het plannen juist wel missen bij bepaalde winkels.
Ik hou niet van shoppen dus funshoppen doe ik dus nooit
Maar ik heb liever een gegarandeerd plekje om 10 in tuincentrum dan dat ik langs moet fietsen en weer omdraai omdat er een enorme rij staat zoals vorig jaar
ja, als ik in het winkelcentrum loop is het irritant om niet even ergens naar binnen te kunnen schieten maar inderdaad voor tuincentrum of ikea vond ik het eigenlijk zo gek nog niet. Die rijen bij winkels lijken mij juist gevaarlijker wat besmetting betreft dan op afspraak zo binnenwandelen. Maar ja, wie ben ik...
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
ik heb trouwens al zoveel afspraken gemaakt dat ik me niet kan bedenken wat ik nou nog zou moeten kopen :-$
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe keukenhanddoeken.

Na 100 jaar vallen de onze uit elkaar.
En ik wil de kwaliteit toch écht met mijn eigen ogen zien en zonder dat ik 10 afspraken moet maken.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
Wissewis schreef:
23-04-2021 00:06
Nieuwe keukenhanddoeken.

Na 100 jaar vallen de onze uit elkaar.
En ik wil de kwaliteit toch écht met mijn eigen ogen zien en zonder dat ik 10 afspraken moet maken.
Herkenbaar. Ik heb dat met de gewone handdoeken.
Na 15 jaar echt op nu!
En ik moet een nieuwe wc borstel maar weiger daarvoor click en collect te gebruiken of een afspraak te maken.
Waarom zijn die krengen niet gewoon te koop in de supermarkt?
Alle reacties Link kopieren
Iedereen weer helemaal happynu de winkels open zijn?
Waar ben je gelijk heen gegaan?
Ik eigenlijk nog nergens specifiek .maar vind het echt een fijn gevoel dat het weer kan.
WorkMomNia37 schreef:
03-05-2021 09:17
Iedereen weer helemaal happynu de winkels open zijn?
Waar ben je gelijk heen gegaan?
Ik eigenlijk nog nergens specifiek .maar vind het echt een fijn gevoel dat het weer kan.
Bij onze winkel staat nu pertinent een rij van een half uur tot een uur, dat mensen daar nog in gaan staan :sarcastic:
Alle reacties Link kopieren
Lollypop68 schreef:
03-05-2021 09:23
Bij onze winkel staat nu pertinent een rij van een half uur tot een uur, dat mensen daar nog in gaan staan :sarcastic:
Hier ook zowat voor elke winkel rijen, niks aan! Ik weiger daarin te staan.
Doordeweeks trouwens niet dus als ik iets nodig heb ga ik wel doordeweeks.
Maar ik heb die luxe nu want ik heb zwangerschapsverlof.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gisteren naar boekwinkel Donner geweest. 3 boeken gekocht, 1 spel en iets om te knutselen.

Voor de winkel stond een gigantische rij voor de Primark. Ik ben nog nooit in een Primark geweest en van plan dat ook zo te houden. Het was heel fijn om lekker rond te snuffelen bij de boekwinkel.
.
anoniem_27844 wijzigde dit bericht op 16-06-2021 16:23
99.45% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik liep bij een HEMA binnen voor een worst, ik heb daar een jaar op gewacht naar eerlijk, hij smaakte voor geen meter.
Dus ik ga dat niet perse nog eens doen.
Alle reacties Link kopieren
Gizmauw schreef:
03-05-2021 09:57
Ik liep bij een HEMA binnen voor een worst, ik heb daar een jaar op gewacht naar eerlijk, hij smaakte voor geen meter.
Dus ik ga dat niet perse nog eens doen.
:D
Helemaal prima zo.
Als er een te lange rij staat loop ik door.
Maar ik ben toch al een vroege vogel.
Zondag stond ik om 10.00 voor de Action met een handje vol mensen.
Het was er heerlijk rustig.
Ik liep vandaag even door het centrum en dat was goed te doen qua afstand houden anders was ik omgedraaid. Alleen had ik bij de terrassen soms wel zoiets van dat is geen anderhalve meter. Anyway je kon echt precies zien welke winkels populair waren en welke niet. Was daar soms best verbaasd over want bij sommige winkel waar ik een lange rij verwachtte was geen rij en andersom. Maar de langste rij stond bij de Action, ik denk dat je daar ruim een half uur in de rij moest staan als het niet meer was. En ook alweer de eerste ruzie gezien tussen een paar vrouwen omdat een vrouw zo voor de rij door de winkel in wilde lopen en zogenaamd de rij niet had gezien die aan de rechterkant van de winkel stond. Nergens binnen geweest behalve om een ijsje te halen waar net 2 mensen in de rij stonden. Bij de rest vond ik de rij te lang en had ik zoiets van laat maar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven