Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Wat haat ik het merendeel van mijn medelanders inmiddels

27-11-2021 09:35 4054 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aangezien ik vast niet de enige ben die inmiddels echt kotst van al die nare, egoïstische, domme, verwende mensen die maar blijven vinden dat maatregelen alleen voor anderen gelden, hierbij een eigen ranttopic.

Voor iedereen die even wil ranten op zijn schijtirritante medemens: leef je uit.



mededeling van de moderators:
Wij vinden het prima dat dit topic gebruikt wordt om stoom af te blazen zolang dingen niet op de man gaan. We lezen mee en grijpen in waar nodig.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Dingeling schreef:
18-02-2022 22:58
Ik baal vooral dat mijn sociale leven, dat toch wel bestond uit salsa/zouk-dansen, overhoop is gehaald door de verdeeldheid. Ja ik leste bij die beroemde man met de lange dreadlocks, Willem. Maar geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om weer te gaan lessen bij hem
Oh echt waar? Hoe was hij voor deze gekte?
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
19-02-2022 23:44
Idd een hele stomme droom.
Stomme droom,wat ik inderdaad zelf al zei. Je kunt nou eenmaal niet uitkiezen wat je droomt. Ik denk dat het met name over agressie ging en niet over Corona. En ik heb een hekel aan agressie.
madamebijoux wijzigde dit bericht op 20-02-2022 18:11
7.86% gewijzigd
Je pense donc je suis
Alle reacties Link kopieren
Mevrouwplopper schreef:
20-02-2022 06:31
Super!!!! We zijn dus allebei uit de kinderopvang! Werken in een hospice is zo dankbaar ook al werk je administratief. Goed gedaan tante slankie!
Mijn plan loopt vertraging op want mensen willen wel maar ná corona.. maar.. ben inmiddels ook weer onder de pannen op een afdeling met Korsakov waar ik welzijn doe. Helemaal in mijn nopjes.
Jij nog succes met de laatste loodjes en heel veel succes met je nieuwe job.
(En ik kan je zeggen, wat een verademing om uit die ziekmakende situatie te zijn, geen dom geleuter meer dat we er allemaal aan gaan enz enz)
Daar sluit ik me bij aan. En ja,iedereen zijn mening,maar je moet deze ook niet aan iemand opdringen.
Je pense donc je suis
Alle reacties Link kopieren
Mevrouwplopper schreef:
20-02-2022 06:31
Super!!!! We zijn dus allebei uit de kinderopvang! Werken in een hospice is zo dankbaar ook al werk je administratief. Goed gedaan tante slankie!
Mijn plan loopt vertraging op want mensen willen wel maar ná corona.. maar.. ben inmiddels ook weer onder de pannen op een afdeling met Korsakov waar ik welzijn doe. Helemaal in mijn nopjes.
Jij nog succes met de laatste loodjes en heel veel succes met je nieuwe job.
(En ik kan je zeggen, wat een verademing om uit die ziekmakende situatie te zijn, geen dom geleuter meer dat we er allemaal aan gaan enz enz)
Dank je wel! Wat fijn dat jij ook weer energie haalt uit je werk!
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven