Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Wie heeft het vaccin al gehad?

08-01-2021 16:58 1051 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben benieuwd of er hier mensen zijn die het vaccin al gehad hebben.

Ik krijg volgende week het vaccin en ben benieuwd naar ervaringen of eventuele bijwerkingen.
Hier staat wel duidelijk wie welk vaccin krijgt:

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... edewerkers

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... org-werken
Ik heb deel 1 erin laten jassen net, Moderna. Het was een gezellige boel, je moest na het prikje een kwartier in de wachtkamer voor het geval je onwel wordt. Ik heb nog geen bijwerkingen bespeurd.
Ik ken voornamelijk huisartsen die met Moderna zijn ingeënt. Zij kregen vooral behoorlijke bijwerkingen na het tweede vaccin.
Alle reacties Link kopieren
mallebeppie schreef:
09-04-2021 08:57
Ik ken voornamelijk huisartsen die met Moderna zijn ingeënt. Zij kregen vooral behoorlijke bijwerkingen na het tweede vaccin.
Ik had ook meer bijwerkingen na de tweede prik van Moderna, maar deze duurden gelukkig maar kort.
Alle reacties Link kopieren
Sun.lover schreef:
09-04-2021 09:21
Ik had ook meer bijwerkingen na de tweede prik van Moderna, maar deze duurden gelukkig maar kort.
O jeetje, ik voelde me al flink beroerd na de eerste.
Alle reacties Link kopieren
Sun.lover schreef:
09-04-2021 09:21
Ik had ook meer bijwerkingen na de tweede prik van Moderna, maar deze duurden gelukkig maar kort.
Heb je nog meer vooruitgang gemerkt met je Long Covid? Ik kan me herinneren dat je je ietsje beter leek te voelen, heeft dat doorgezet?
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
09-04-2021 11:46
Heb je nog meer vooruitgang gemerkt met je Long Covid? Ik kan me herinneren dat je je ietsje beter leek te voelen, heeft dat doorgezet?
Nee, nu even niet. Maar ik heb afgelopen weekend ook teveel gedaan (overmoedig) en dat heeft gelijk weer een achteruitgang als gevolg gehad.
Maar ik ga weer hard aan de slag om weer vooruit te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Sun.lover schreef:
09-04-2021 12:04
Nee, nu even niet. Maar ik heb afgelopen weekend ook teveel gedaan (overmoedig) en dat heeft gelijk weer een achteruitgang als gevolg gehad.
Maar ik ga weer hard aan de slag om weer vooruit te gaan.
Balen! Hopelijk toch gauw weer verbetering! Het klonk heel hoopgevend dat je je wat beter voelde na de tweede prik.
Wat hadden jullie dan voor bijwerkingen? Ik heb alleen slecht geslapen omdat mijn arm best beurs voelt.
Alle reacties Link kopieren
Mumper schreef:
09-04-2021 16:47
Wat hadden jullie dan voor bijwerkingen? Ik heb alleen slecht geslapen omdat mijn arm best beurs voelt.
Bij de eerste alleen spierpijn in mijn arm, en slecht geslapen omdat ik altijd op die zij lig. Bij de tweede ook spierpijn, maar ook behoorlijke gewrichtspijnen.
Alle reacties Link kopieren
Ik! (Zorg Belgie)
Astra 1e. Nul bijwerkingen
Sun.lover schreef:
09-04-2021 17:08
Bij de eerste alleen spierpijn in mijn arm, en slecht geslapen omdat ik altijd op die zij lig. Bij de tweede ook spierpijn, maar ook behoorlijke gewrichtspijnen.
Ah okay. Bring it on, lijkt me een fijn gevoel om ervan af te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Mumper schreef:
09-04-2021 17:16
Ah okay. Bring it on, lijkt me een fijn gevoel om ervan af te zijn.
Dat is het ook, en bij mij duurden de bijwerkingen maar een dag.
Alle reacties Link kopieren
Sun.lover schreef:
09-04-2021 17:30
Dat is het ook, en bij mij duurden de bijwerkingen maar een dag.
Bij mij ook.
Alle reacties Link kopieren
Sun.lover schreef:
09-04-2021 17:08
Bij de eerste alleen spierpijn in mijn arm, en slecht geslapen omdat ik altijd op die zij lig. Bij de tweede ook spierpijn, maar ook behoorlijke gewrichtspijnen.
Dus gelukkig niet heel anders dan bij andere vaccinaties.
Ik heb vandaag moderna gekregen.
1e prik. Alleen beetje pijnlijke arm, verder nog geen bijwerkingen....
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vrijdag de 1e Astra prik gekregen.
Die dag nergens last van. Ook niet op de plek zelf.
Gisteren grieperig, vage hoofdpijn, en opgezette klieren bij mijn hals en lies.
Vanmorgen minder grieperig, maar de pijn in de lies is erger. Echt moeilijk lopen, en opstaan als een oud wijf.
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
Alle reacties Link kopieren
marcellav schreef:
11-04-2021 08:42
Ik heb vrijdag de 1e Astra prik gekregen.
Die dag nergens last van. Ook niet op de plek zelf.
Gisteren grieperig, vage hoofdpijn, en opgezette klieren bij mijn hals en lies.
Vanmorgen minder grieperig, maar de pijn in de lies is erger. Echt moeilijk lopen, en opstaan als een oud wijf.
Pijn in de lies zou ik de dokter over bellen. (Huisartsenpost vandaag) ik moet er wel bijzeggen dat ik er totaal geen verstand van heb en ook geen dokter ben.
Vivamensje schreef:
11-04-2021 08:56
Pijn in de lies zou ik de dokter over bellen. (Huisartsenpost vandaag) ik moet er wel bijzeggen dat ik er totaal geen verstand van heb en ook geen dokter ben.
Waarom zou je daar een dokter voor bellen als ik vragen mag?
Winterland schreef:
09-04-2021 17:14
Ik! (Zorg Belgie)
Astra 1e. Nul bijwerkingen
Ik de eerste dag een beetje pijn in mijn arm, maar daarna verkouden, pijn in mijn spieren, benauwdheid, hoofdpijn, mijn hele lijf deed pijn. Echt beroerd. Maar dat was maar een dag. Lymfeklieren waren ook opgezet.
Alle reacties Link kopieren
Pijn in mijn lies is een opgezette klier. Ik begreep dat kramp of gezwollen onderbeen
te maken kan hebben met trombose.
Ik wacht nog een paar dagen af.
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
Ik ben nu toch rillerig wakker geworden en beetje algehele malaise.
marcellav schreef:
11-04-2021 10:12
Pijn in mijn lies is een opgezette klier. Ik begreep dat kramp of gezwollen onderbeen
te maken kan hebben met trombose.
Ik wacht nog een paar dagen af.
Eventuele trombose ontwikkeld zich niet binnen 48 uur na vaccinatie. Pas na ruim een week. Tenminste, dat bleek uit de nu beschreven gevallen.
Ik ben begin april gevaccineerd. Had de eerste dagen na de vaccinatie dat mijn arm stijf was en zeer deed. En nu is sinds gisteravond de plek gevoelig en heb ik vandaag een hele grote, rode bult. Het lijkt wel een spierbal 😅 Ik las dat meerdere mensen deze bijwerking hadden. Hopelijk trekt het snel weg.
Alle reacties Link kopieren
Vraag voor degenen die al 2x gevaccineerd zijn;
Als ik inlog op coronatest.nl en mijn vaccinatiegegevens bekijk, zie ik dat alleen de eerste prik hier geregistreerd is. Is dit bij jullie ook het geval?

Voor nu geen probleem maar vermoed dat het in de toekomst wellicht nodig is om aan te tonen dat je gevaccineerd bent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven