Acrobat 11 expert gezocht

31-01-2016 10:30 8 berichten
Ik probeer in een pfb bestand de pagina's om te wisselen. Het is een gescand document van 5 pagina's, maar omdat het dubbelzijdig is, is de paginanummering verkeerd om. Ik heb het document dus gewoon verkeerd om gescand, maar als het goed is kun je binnen een pdf document pagina's verschuiven.

Google leert mij dat ik het miniaturenvenster moet openen en dan de pagina's kan verslepen. Dit werkt niet (ik heb de handleiding voor de juiste versie gebruikt). Ik kan de miniatuurpagina's wel selecteren, maar krijg er geen beweging in. Ik heb ook al iets gevonden over javascript, maar ook dit krijg ik niet voor elkaar.

Wie o wie weet hoe ik dit voor elkaar kan krijgen? Bedankt!
Heb je Acrobat Pro of de gewone (gratis) versie? Want volgens mij kan dat alleen met Pro.
Alle reacties Link kopieren
Is het originele bestand een Word-document? Anders zou je nog kunnen opslaan als pdf.

Zoniet, heb je idd de Pro versie nodig.
wij slapen nooit.
https://acrobat.adobe.com ... ARFB&mv=search&s_kwcid=AL!3085!3!88439653974!b!!g!!adobe%20%2Bacrobat&ef_id=Vo0DmQAAAHkwUkCD:20160131095405:s
Niet geschoten is altijd mis
Vraag van het kaliber 'zit de stekker er in': Heb je Acrobat of Acrobat Reader?
Mocht je toevallig een Mac hebben; met Voorvertoning kun je PDFs ook wijzigen, dan heb je geen Acrobat nodig.

Heb je enkel Acrobat Reader dan gaat je dit niet lukken.
Originele bestand is gewoon pdf, maar ik zal dan wel acrobat reader hebben 😁
De link welke ik plaatste is naar een 30 dagen proefversie waarmee je de door jouw gewenste bewerkingen wel kunt uitvoeren.
Niet geschoten is altijd mis

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven