Cammio?
dinsdag 26 april 2011 om 20:47
Hallo,
Nieuw hier, dus excuus als ik in het verkeerde subforum post.
Ben druk op zoek naar een andere baan. Vandaag kreeg ik een reactie op een mail met daarin een uitnodiging voor een eerste kennismaking via de webcam. Ik vond het heel raar, heb even gegoogled en vond alleen een bedrijf dat cammio heet, onderdeel van mobillion. Op de site van mobillion was niets te vinden over cammio, de website van cammio zelf is niet de eerste hit in google.
Iemand hier bekend mee? Ik krijg er een naar gevoel bij. Kennismaken via een webcamgesprek...?
Nieuw hier, dus excuus als ik in het verkeerde subforum post.
Ben druk op zoek naar een andere baan. Vandaag kreeg ik een reactie op een mail met daarin een uitnodiging voor een eerste kennismaking via de webcam. Ik vond het heel raar, heb even gegoogled en vond alleen een bedrijf dat cammio heet, onderdeel van mobillion. Op de site van mobillion was niets te vinden over cammio, de website van cammio zelf is niet de eerste hit in google.
Iemand hier bekend mee? Ik krijg er een naar gevoel bij. Kennismaken via een webcamgesprek...?
dinsdag 26 april 2011 om 21:12
Cammio is het prograama waarin webcamsollicitaties gedaan kunnen worden. Dus niet het bedrijf waar je gesolliciteerd hebt, ik hoop dta je dat wel besefte... zie ook http://www.slideshare.net ... io-bennefits-def-apple-tv
Het lijkt mij trouwens niet leuk als sollicitant: je kunt ook opgenomen worden en mensen die niet bij het gesprek zitten, kunnen meekijken of terugkijken. Maar goed, baan is baan toch?
Het lijkt mij trouwens niet leuk als sollicitant: je kunt ook opgenomen worden en mensen die niet bij het gesprek zitten, kunnen meekijken of terugkijken. Maar goed, baan is baan toch?
dinsdag 26 april 2011 om 21:13
Nee klopt daar heb ik niet gesolliciteerd. Het bedrijf waar ik solliciteerde is een oud vertrouwd bedrijf, zeg maar, maar dat cammio ken ik niet. Ik vind het zo raar. Ik heb overigens intussen het topic gevonden waarin de webcamsollicitatie wordt besproken, fijn te lezen dat ik niet de enige ben die 'ouderwets' is.
maandag 9 mei 2011 om 15:02
Hallo, we hebben met Info Pinnacle cammio (alle informatie staat op: www.cammio.me) ontwikkeld als dé oplossing om eenvoudig in gesprek te komen met kandidaten. Als je kunt kennismaken via de webcam, kun je als werkgever meer kandidaten spreken. Als sollicitant kun je vaker op gesprek komen zonder dat je hiervoor vrij hoeft te nemen. Gewoon na of voor je werk vanuit huis bijvoorbeeld. Uit onderzoek blijkt namelijk dat veel sollicitanten het liefst buiten werktijden solliciteren. Overigens is er alleen een opname met toestemming van de kandidaat.